هشدار به یحیی؛ همه خارجی ها را رد کنید

هشدار به یحیی؛  همه خارجی ها را رد کنید

حسن خان محمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی 2 بر 1 این تیم مقابل شهر هودرو گفت: بازی خوبی بود و گل محمدی سعی کرد از بازیکنانی در تیمش استفاده کند که کمتر بازی کنند تا برای فصل بعد گلزنی کنند. پرسپولیس در نیمه اول با احتیاط بیشتری بازی کرد اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

وی ادامه داد: شاهخودرو چیزی برای از دست دادن نداشت و در نیمه دوم پرسپولیس را پرس کرد اما شاگردان گل محمدی با سهل انگاری به گل رسیدند. یحیی برای اینکه مقام دومی را از دست ندهد پرسپولیس را به ثمر رساند چرا که بازیکنان این تیم آب و آتش زیادی پرتاب نکردند و با کمترین فشار روی شاهزاده گل زدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازیکنانی که قرار است در لیست مازاد گل محمدی قرار بگیرند، گفت: سلیقه و تفکر مربی این است که ببیند به کدام بازیکن نیاز دارد و به چه بازیکنی نیاز ندارد. به نظر من هیچ کدام از خارجی های پرسپولیس خوب نیستند. باید قرارداد همه آنها را فسخ کرده و به کشورشان برگردانند. پرسپولیسی هایی هم هستند که عمر فوتبالی شان تمام شده و دیگر برای پرسپولیس موثر نیستند. اسم نمی برم اما گل محمدی نقاط ضعف تیمش را بهتر می داند و قطعا برای سال آینده تصمیم دارد.

خان محمدی درباره اسامی در لیست خرید سرمربی پرسپولیس مانند بیرانوند، رفیعی، پورعلی گنجی و شهبازاده گفت: اینها بازیکنان خوبی هستند اما گل محمدی نباید اسکلت تیمش را به آنها ببندد. پرسپولیس بازیکنانی می خواهد که با انگیزه بدرخشند و به سود تیم باشند. تیم باید ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد نه اینکه فقط یک گروه از بازیکنان باتجربه باشند که فقط می خواهند پول در بیاورند و برای تیم خیلی موثر نیستند. باز هم می خواهم بگویم که انتخاب و جذب بازیکن سلیقه ای و مربوط به تفکرات سرمربی است و گل محمدی حالا بیشتر از هرکسی نقاط ضعف پرسپولیس را می شناسد و بهتر می تواند آنها را پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید