هشدار جدی برای یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات

هشدار جدی برای یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات

پیش بینی ملی پوش سابق و مدافع سابق پرسپولیس جواد منافی محقق شد و تیم شهرخودرو در دیداری انتحاری و تهاجمی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به میدان رفت. به همین بهانه به منافی رفتیم.

شاههدرو خودکشی کرد و پیش بینی شما محقق شد.

بله، شهر چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها می دانستند که اگر در دیدار مقابل پرسپولیس پیروز نشوند یا حتی مساوی نکنند، حذف خواهند شد. بنابراین قابل پیش بینی بود که پرسپولیس بازی آسانی در پیش نداشته باشد.

پرسپولیس در نیمه اول بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم …؟

همان طور که گفتم شاههدرو برای برد به تهران آمده بود. پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کرد و نیمه اول ابتکار عمل در دست بازیکنان گل محمدی بود. آنها هم در دقیقه 24 به گل رسیدند و با برتری به رختکن رفتند. در نیمه دوم قطعا در رختکن به بازیکنان شهرهدرو تذکر حذفی داده شد و یکسری اشتباهات فردی از سوی بچه های پرسپولیس صورت گرفت. این اشتباهات باعث شد تا تیم حریف در ضدحمله به گل برسد و دشوارتر شود.

با این حال پرسپولیس گل دوم را زد در حالی که ممکن است سمت راست شهرهدرو از دست نرود؟

در چنین بازی هایی، تجربه بازیکنان و همچنین مهارت تعدادی از بازیکنان کلیدی می تواند رهایی بخش باشد. من فکر می کنم شاهخودرو به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد، اما بازیکنان این تیم کم تجربه بودند و شاید قدر توانایی هایشان را ندانستند. با این حال این برد برای پرسپولیس هم اهمیت زیادی داشت.

آیا می خواهید در جدول دوم باشید؟

درست است. ناگفته نماند که نایب قهرمانی با سومی بسیار بسیار متفاوت است. پرسپولیسی ها نمی خواستند عنوان نایب قهرمانی را از دست بدهند، با تمام وجود سعی کردند بازی کنند.

حالا با شکست سپاهان مقابل فولاد خوزستان به نظر شما نایب قهرمانی پرسپولیس تثبیت شده است؟

بله می توان گفت تقریبا قطعی است. البته یک بازی دیگر با تیم سقوط کرده فجر سپاسی شیراز در پیش است و امیدوارم در این دیدار بچه ها با تمام وجود بازی کنند و لیگ را با پیروزی به پایان برسانند.

دیدار مقابل فجر سپاسی اینقدر سخت خواهد بود؟

با این حال همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند و می خواهند خودشان را نشان دهند. شنیدم احتمالا این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. درست است، واقعی؟

بله، این خواسته شیرازی بود و باید ببینیم چه می شود.

تیم فجر سپاسی سقوط کرده و شاید خیلی ها بگویند انگیزه ای وجود ندارد اما اصلا اینطور نیست. این تیم را نباید دست کم گرفت و انتظار می رود پرسپولیسی ها به زور بازی کنند.

حامد لاک نیز از این بازی محروم است.

حامد در دیدار مقابل شهر هودرو عملکرد خوبی داشت. او چندین موقعیت خوب به خصوص یک در مقابل یک را از مهاجم حریف گرفت و نشان داد که همچنان دروازه بان قابل اعتمادی است. شاید دلیل اصلی سقوط حامد لاک، جدایی از رادوشویچ بود. دروازه بان کروات در ایران و پرسپولیس رقابت خوبی ایجاد کرد و بدون اینکه رقیب باشد می توانست به شانس لطمه بزند. البته او نقش مهمی در برد 2 بریک پرسپولیس مقابل شهر هودرو داشت و به نظرم مقصر گلزنی او نبود.

داوید سید عباسی سرمربی هودرو به اشتباهات یاسر همرنگ داور مسابقه اعتراض کرد. نطر شما چی هست؟

تبریک به سید عباسی و تیمش برای ارائه جسورانه و خوب فوتبال. در مورد داوری همه چیز باید به کارشناسان داوری سپرده شود. در یکی دو صحنه دیدم که یحیی گل محمدی هم اعتراض کرد و کارت گرفت. فشار روی مربیان به خصوص در هفته های اخیر بسیار زیاد است و …

به عنوان یک پیشکسوت صادقانه می گویید دلیل اصلی قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل چه بوده است؟

به نظر من در مورد یک بازیکن با کیفیت، دست یحیی گل محمدی خالی بود. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند از سطح فنی پایین تری نسبت به کسانی که تیم را ترک کردند، داشتند. البته کادرفنی برای سال آینده باید افراد تاثیرگذار بیشتری را به تیم بیاورد تا به طور خاص مشکل اهداف را حل کند. در هر صورت بازیکنانی که از قبل در تیم حضور داشتند در حد و اندازه نبودند و مفید به نظر نمی رسیدند.

در مورد فصل بعد گفتی به نظر شما پرسپولیس در چه پست هایی باید بازیکن بخرد؟

از من بپرسید، می گویم پرسپولیس در همه پست ها به بازیکن نیاز دارد، اما بازیکنان با کیفیت! پرسپولیس بازیکنی می خواهد که به این تیم کمک کند نه اینکه فقط تیمی به بازیکن کمک کند. امیدوارم مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات بسیار باهوش باشند و بهترین خریدها را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید