هشدار جدی به استقلالی ها برای این بازی

هشدار جدی به استقلالی ها برای این بازی

علی چینی درباره صعود تیم ایران به جام جهانی و همچنین وضعیت جسمانی خود پس از بیماری (به دلیل نارسایی کلیه) در هفته های اخیر اظهاراتی داشت:

وضعیت جسمانی شما چطور است؟

در حال حاضر داروهایم را مصرف می کنم و سعی می کنم دستورات دکتر را رعایت کنم. الان که سیستم ایمنی بدنم فعال شده و مشکلی ندارم.

آیا می توانید از خانه خارج شوید؟

نه! کادر پزشکی ام خروجم را ممنوع کردند و در حال حاضر حتی از کوچه راه نمی روم و در خانه می مانم. چون شرایط کرونری و آمیکرونوس باعث شد که ریسک نکنم.

بازی تیم ملی مقابل عراق را دیده ای؟

آره. خیلی خوشحال شدم و واقعا یک لحظه تمام دردهام را فراموش کردم. این بازی برای همه ملت ایران یک اتفاق احساسی بود. البته در دقایق اول کمی می شکندیم که دلیلش هم همین بود. بچه های تیم ملی خسته بودند و تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد شد اما بعد از دقایق ابتدایی تیم اصلاح شد.

به کل بازی چه امتیازی دادید؟

ما بهترین تیم زمین بودیم و درست است که یک گل زدیم، اما اگر دروازه بان عراقی در یک روز خوب نبود، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. تبریک به مهدی طارمی که ساعت 3 بامداد وارد ایران شد و توانست با این انرژی بازی کند و گل بزند. حضور امیر عابدزاده در درون دروازه خیال همگان را به عنوان جایگزینی شایسته برای بیرانوند راحت کرد.

مسابقات بعدی را چگونه پیش بینی می کنید؟

حتما باید برویم و همه حریفان را به زور شکست دهیم تا رکورد امتیاز بگیریم و به عنوان قهرمان راهی جام جهانی شویم.

بازی استقلال مقابل هواداران را پس از استراحت در تمرین این تیم چگونه پیش بینی می کنید؟

استقلالی ها تحت تاثیر فشردگی مسابقات لیگ قرار گرفتند و 4، 5 روز استراحت باعث کاهش وزن آنها نشد. بلکه با این چهار روز استراحت می توانند در دو سه روز آینده به همان شرایط خوب برگردند و امیدوارم با قدرت به میدان بروم تا بازی برگشت خوبی را آغاز کنم.

تفاوت تیم هواداران با دایره چقدر است؟

تیم هواداران در دور اول نشان دادند که مقابل همه بزرگان محکم بازی می کنند. آنها یک تیم منسجم و هماهنگ هستند. اگر استقلالی ها در کار تاکتیکی خود اشتباه کنند، می تواند مشکل ساز شود. شاگردان مجیدی برای گرفتن سه امتیاز باید با احترام کامل برای حریف مقابل خود بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید