هشدار جدی به ساپینتو در مورد استقلال

هشدار جدی به ساپینتو در مورد استقلال

یدالله اکبری درباره عملکرد استقلال در 6 هفته ابتدایی این فصل در لیگ برتر گفت: استقلال در این فصل هنوز قدرت فصل قبل را ندارد و طبیعی است که با توجه به تغییراتی که سرمربی جدید هم داشت، نیاز به زمان دارد تا شاهد یک تیم هماهنگ باشیم

وی افزود: استقلال بازیکنان خوبی دارد اما به دلیل عدم آشنایی ساپینتو با بازیکنان هنوز ترکیب تیم را مشخص نکرده است و فکر می کنم این مربی بهترین فرصت را دارد تا تیمش را در لیگ برتر هماهنگ کند. تیم باید نمایش بهتری در لیگ داشته باشد.

اکبری ادامه داد: به نظر من استقلال در خط هافبک ناهماهنگ است و اگر یک هافبک طراح و بازیساز به این تیم بیاید، مهاجمان این تیم موقعیت های گلزنی زیادی خواهند داشت. همچنین مهدی پور در فصل گذشته عملکرد درخشانی از خود نشان نداد و آماده است، خط هافبک استقلال روانتر بازی می کند.

پوشان هافبک سابق آبی ها در پایان خاطرنشان کرد: فاصله استقلال با بالای جدول تنها 3 امتیاز و قابل جبران است. آبی ها همچنان مدعی قهرمانی هستند اما باید از هفته هفتم به بعد در بازی مقابل تیم رقیب حاضر شوند و امتیاز بیشتری از دست ندهند. او در بازی نساجی استقلال به زیبایی بازی کرد و اگر در همه مسابقات این اقتدار را داشته باشد می تواند در پایان فصل دوباره قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید