هشدار جدی به سرمربی استقلال؛ اینطوری نمی شود به پرسپولیس رسید

هشدار جدی به سرمربی استقلال؛  اینطوری نمی شود به پرسپولیس رسید

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در پایان تمرینات هفته اول استقلال درباره وضعیت استقلال گفت: خیلی خوب است که بالاخره تمرینات استقلال شروع شد، همه هواداران و پیشکسوتان نگران بودند که استقلال از ورزشکاران زیادی عقب بیفتد. شرایط شروع تمرین، اما این الگوی تمرینی می تواند خطرناک باشد.

وی در پایان صحبت های خود افزود: به نظر می رسد ساپینتو قصد دارد با اعمال فشار زیاد به بازیکنان، تاخیر تیم در شروع تمرینات را نسبت به پرسپولیس و برخی رقبا جبران کند که البته صحت ندارد.

بازیکن پیشکسوت استقلال ادامه داد: شاید اضافه کردن فشار 10 تا 15 درصدی به بازیکنانی که 40 روز از آخرین بازی آنها گذشته طبیعی تر باشد، اما فشار 50 تا 70 درصدی به بازیکنان باعث پارگی رباط صلیبی سبحان خاقانی می شود. می‌خواهند از این طریق به معوقه‌های استقلال اضافه کنند، اما می‌تواند آسیب‌های بیشتری را برای تیم استقلال به همراه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در روزهای حضور در سالن باید به تدریج و به آرامی فشار تمرین را افزایش داد نه اینکه استقلالی ها چند روز متوالی صبح و بعدازظهر با فشار بالا تمرین کنند و در نهایت یک فوتبال برگزار کنند. مسابقه برای او! این وضعیت نه تنها باعث تشویق استقلال نمی شود، بلکه شرایط شروع فصل را با کشیدگی عضلات و سایر مشکلات زانو برای بچه ها خراب می کند.

فنونی زاده درباره برپایی اردوی استقلال در خارج از کشور گفت: امیدوارم هر اتفاقی برای استقلال بیفتد تا 3-4 بازی دوستانه با تیم های خوب در فاصله کم تا 31 مرداد که قرار است لیگ شروع شود، انجام دهند. استقلال هر چه بیشتر بازی کند هماهنگی او بیشتر می شود و بازیکنان تفکرات سرمربی جدید خود را یاد می گیرند. در غیر این صورت استقلال نمی تواند شروع خوبی برای لیگ جدید داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: استقلال هنوز بازیکن تمام کننده ای در خط مقدم جذب نکرده و البته باید هر چه زودتر نقش عارف گلمی و سیاوش یزدانی در خط دفاع مشخص شود. در غیر این صورت ممکن است استقلالی ها نتوانند با آمادگی صددرصدی وارد لیگ برتر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید