هشدار جدی به مدیرعامل پرسپولیس

هشدار جدی به مدیرعامل پرسپولیس

محسن بنگر درباره شکست سرخپوشان در سوپرجام می گوید: پرسپولیس با ارتشی مصدوم و بیمار وارد مسابقه شد و صف های بچه ها واقعا داغ است که حتی بعد از 10 تیم شدن هم فرصت زیادی به حریف نداد و یک فرصت خوب برای گلزنی و بازگشت در آنها یک بازی داشتند. باید قبول کنیم که تیمی مثل پرسپولیس باید بهترین های ایران را داشته باشد و من نمی فهمم این بازیکن خودش باید رضایت نامه بگیرد یا برای جذب آزاد باشد.

وی ادامه داد: به تک تک بازیکنان پرسپولیس احترام می گذارم و همه آنها دوستان خوب من هستند. بدی این است که همه تیم های جنگنده به راحتی می توانند بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند اما پرسپولیس اگر با این موضوع روبرو می شود. آیا می توانید در نیم فصل به صورت رایگان بازیکن جذب کنید؟ آیا شما بازیکن باکیفیتی در نیم فصل اول هستید که آزادانه بیان کنید؟ این داستان را که می گویند بازیکن به خاطر پرسپولیس باید برای رضایت نامه برود، متوجه نمی شوم. مگر اینکه رئال و بارسلونا و … الان دنبال بازیکن نیستن، باید بگن هلند و امباپه باید رضایت نامه خودشون رو بگیرن. اینجا باید کار کرد و آقای درویش باید بداند که تیم نیاز به تقویت دارد و باید خیلی زود به آن رسیدگی کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس که اکنون هدایت نوشهری ها را برعهده دارد در مورد اتفاقات لیگ 2 نیز گفت: در همان بازی مقابل فولاد خوزستان پنالتی ما را نگرفتند. جالب اینجاست که در یک صحنه داور داخل محوطه جریمه اشتباه کرد و اعتراضی که ما انجام می دهیم می گوید که دیدم او آنجا بود و چیزی نگو تا در مسابقات بعدی تلافی نکنی! بابا وقتی کاری که می خواهی انجام می دهی چه قصاص دیگری می خواهی بکنی؟ من محسن بنگر هستم و کاری ندارم که چه کرده ام و در گذشته کجا بوده ام و چه افتخاراتی داشته ام. من الان سرمربی تیم شهرم هستم و از این به بعد اجازه نمی دهم هیچ داور و تیمی حق شهرداری نوشهر را بخورد. من تا امروز سکوت کرده ام و حاضر نیستم رفتاری از خود نشان دهم که در خور این حق طلبان و بی عدالتی ها باشد، اما آنها هر چه می خواهند نمی کنند. حداقل 5 پنالتی در این فصل نادیده گرفته شده است و ویدیوی همه در دسترس است و اگر هیئت داوران از وظایف خود آگاه هستند و می خواهند این کار را به درستی انجام دهند باید وارد کار شوند. داور به چشمان من نگاه می کند و می گوید اگر اعتراض کنی در بازی بعدی همان بلا را برایت می آوریم. این واقعا زشت است و من به او چه بگویم؟ دنبال فوتبال ناب نیستی؟ اجازه ندهید در این لیگ ها حقوق بازیکنان جوان تضییع شود.

دیدگاهتان را بنویسید