هشدار جدی به پرسپولیسی ها برای بدهی

هشدار جدی به پرسپولیسی ها برای بدهی

به نظر می رسد با وجود توافقات صورت گرفته بین شهرخودرو و پرسپولیس، مدیران این تیم پرطرفدار کلان شهرها موفق به پرداخت مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به باشگاه مشهدی نشدند و همین امر باعث شد تا مدیران شهرخودرو رویکردی متفاوت داشته باشند.

اسماعیل حیدرپور نایب رئیس باشگاه شهرهدی در خصوص مشکلات به خبرنگار ما گفت: آیا واقعا از اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال می افتد تعجب می کنم؟ نمی دانم با چه کسی صحبت کنم، با دبیرکل صحبت کردیم. آقای فدراسیون فوتبال چرا یک بام و دو هوا؟ چرا پرسپولیس باید پنجره اش را باز کند و رضایان، گوهری، حنانوف، صفروف و تیموروف را بدون توافق با ما جذب کند؟

حیدرپور با اشاره به قرارداد منعقد شده با پرسپولیس، گفت: باشگاه شهرهدرو هیچ قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده است. پرسپولیس چطور توانست این خریدها را ثبت کند؟ بدهی کسانی که از ما شکایت کردند را پرداخت کردیم و بعد پنجره ما باز شد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو در خصوص مبلغ پرداختی پرسپولیس توضیح داد: آقای درویش مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس که از دوستان خوب ما هم هستند آمدند صحبت کردند و مبلغی را به ما پرداخت کردند و باید تعطیلات را هم پرداخت می کردند اما وجود داشت. خبری نیست؛ موجودی را پرداخت نکردند و پنجره شان باز شد و بازیکنان مورد نظرشان را گرفتند!

وی با انتقاد از رویکرد FF گفت: جالب است که هر کلاس FF به ما پاسخ متفاوتی می دهد. ما به دبیرکل می گوییم که فیفا به ما اطلاع داده است که 45 روز دیگر پنجره شما را می بندیم و 45 روز فرصت داریم تا بازیکن خارجی را به خدمت بگیریم. اما به ما می گویند شما نمی توانید بازیکن ثبت نام کنید در حالی که اگر ما ممنوعیت جذب بازیکن داشتیم پس چطور بازیکن ایرانی را ثبت نام کردیم؟

حیدرپور ادامه داد: اهالی فوتبال لطفا جواب ما را بدهید. چگونه می توانیم بازیکن ایرانی ثبت نام کنیم؟ روز اول نیم فصل به شهرخودرو، استقلال، پرسپولیس و چند باشگاه دیگر نوشتند که می توانید 2 بازیکن ثبت نام کنید. روز اول آنقدر ما را اذیت کردند که نگذاشتند از همان دو بازیکن استفاده کنیم. یعنی با وجود اجازه آنها نتوانستیم از بازیکنان خود در بازی عسل استفاده کنیم.

اسماعیل حیدرپور در خصوص ثبت نام بازیکنان خارجی گفت: فدراسیون دیگر مسئولیتی ندارد به خصوص که الان این شرایط برای آن فراهم شده است. آقای دبیرکل فدراسیون این حق قانونی ماست که تا شنبه بازیکن خارجی خود را ثبت نام کنیم. چرا این اجازه را به ما نمی دهید؟ آقای دبیرکل و اعضای هیات تجدیدنظر چطور پرسپولیس بدون رضایت ما بازیکنان داخلی و خارجی ثبت نام می کند اما ما نمی توانیم از حق خود استفاده کنیم؟ من واقعاً متعجبم و متاسفم که تأثیری وجود دارد که منجر به طمع و قتل می شود.

نایب رئیس باشگاه شهرهدرو به درخواست فدراسیون فوتبال گفت: آقایان محترم در فدراسیون لطفا تا شنبه بازیکن ما را ثبت نام کنند؛ قطعا هم از فدراسیون و هم از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهیم کرد. چون پرسپولیس با ما قرارداد نوشت و طبق توافق باید بعد از پرداخت دو میلیارد یک میلیارد دیگر می پرداخت.

حیدرپور در پایان سخنان خود با اشاره به شکایت از پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به نهادهای بین المللی گفت: من یک سوال دارم; چه نیرویی بدون رضایت ما و ما به پرسپولیس دستور ثبت نام بازیکنان داخلی و خارجی را داده است؟ مطمئن باشید ما از فیفا و AFC شکایت داریم و دیگر هیچ توافقی با پرسپولیس نمی پذیریم چون خیال پرسپولیس راحت شده و دیگر نمی خواهد به شهر خودرو پول بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید