هشدار جدی به یحیی آخرین اعتقاد هواداران به خرید عجیب گل محمدی

هشدار جدی به یحیی  آخرین اعتقاد هواداران به خرید عجیب گل محمدی

مدت هاست بحث به خدمت گرفتن 2 مهاجم خارجی پرسپولیس برای تکمیل مراحل نقل و انتقالات مطرح شده و حالا به نظر می رسد یکی از آنها به مرحله نهایی رسیده است. صحبت از کاسیانوی 33 ساله شد، باشگاه ارز لازم برای جذب او را تامین کرده است. این بازیکن عضو باشگاه ویزلا پرتغال است و به نظر می رسد پرسپولیس برای گرفتن رضایت نامه باید 200 هزار دلار منهای دستمزدش را بپردازد. این در حالی است که بسیاری از رسانه ها در مورد سابقه و کیفیت کاسیانو تردید دارند.

او در آخرین تیم خود به طور متوسط ​​هر 300 دقیقه یک بار گل می زد و این یکی از بهترین بخش های دوران حرفه ای کاسیانو است! او هم سن بالایی دارد و با توجه به اینکه پرسپولیس در نوع خود یک تیم قدیمی شده است، این موضوع برای پالشوش ها بدتر می شود.

طبیعتا خرید یک بازیکن خارجی ضعیف که در این شرایط اقتصادی مستلزم صرف ارز است برای هر مربی یک نکته منفی محسوب می شود اما ماجرای یحیی گل محمدی بدتر از اینها به نظر می رسد. در واقع ترکیب این مربی کامل است و شانسی برای تکرار اشتباهات قبلی ندارد. یحیی تاکنون خریدهای بدی داشته است و این قانون به ویژه شامل بازیکنان خارجی به خدمت گرفته شده توسط این مربی می شود. اوساگونا بازیکن ضعیفی بود، استوکس ذخایر زیادی داشت، از منوچر صفروف و وحدت خانانف استفاده نشد، شیرزد تمیرف نیز انتظارات را برآورده نکرد. سه نفر آخر هم هنوز با هم قرارداد دارند و در تیم باقی می مانند. در چنین شرایطی اگر او به خریدهای بد خارجی ادامه دهد، صدای اعتراض بلند می شود. امیدوارم کاسیانو و بازیکن دیگری که یحیی به او نگاه می کند پاسخ دهند و او را پاک کنند، در غیر این صورت خواهید دید که جریان انتقادات این بار به این راحتی متوقف نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید