هشدار جدی حسن روشن به پیشکسوتان استقلال

هشدار جدی حسن روشن به پیشکسوتان استقلال

حسن روشن در مورد حضورش در تمرین روز گذشته استقلال و همچنین صحبت های فرهاد مجیدی در جمع شاگردانش مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

* اصل ماجرا به ساخت مستندی از من برمی گردد که باید در تمرین استقلال حضور پیدا می کردیم. هفته گذشته برای بازی مقابل فولاد خوزستان به ورزشگاه آزادی رفتم و خوشبختانه استقلال پیروز شد. فردا با آلومینیوم اراک بازی می کنند و امیدوارم به همین روال ادامه دهند.

* متاسفانه گفته می شود پیشکسوتان استقلال با هم بد هستند یا می گویند چند گروه هستند. آدم باید با کمک باشگاه پیشکسوتان را جمع کند تا هر سازی را برای خودش نسازد. سعید مراگه چیان تیم دارد، شوری تیم دارد و دیگری برای خودش تیم دارد. ما هیچ اختلافی نداریم اما پیشکسوتان نباید از هم جدا شوند.

* باشگاه استقلال باید پشت سر پیشکسوتان بایستد و با برنامه ریزی درست آنها را متحد کند. اخیرا مصطفی آجورلو برای کاری که انجام داده بودم به خانه من آمد. به او گفتم تو در باشگاه کار می کردی، اما اینجا و آنجا فرق می کند. در اینجا شاکیان زیادی وجود دارد. خوشبختانه آجورلو غریبه نیست. به مدیرعامل استقلال گفتم من روی دو موضوع حساس هستم، مهم ترین چیز در دنیا بحث در آکادمی باشگاه است و دوم احترام به پیشکسوتان. دیروز وقتی بازیکنان را دیدم خوشحال شدند، من بیشتر از آنها بودم. چرا مانند ظالم عمل نمی کنید؟

در مورد صحبت های فرهاد مجیدی که گفته بود پوسترهای سبک و گویا را روی دیوار اتاقش نصب کرده است، باید بگویم مجیدی در جوانی نشان داد که به استقلال علاقه داشت. وقتی مجیدی اینطور صحبت کرد خجالت کشیدم. گاهی اوقات پسر 10 ساله ای را می بینم که با من عکس می گیرد، از او می پرسم که مرا از کجا می شناسد و می فهمم که تاریخ استقلال را می داند. آنها ارزشمند هستند و باشگاه باید بیشتر به فکر هواداران و پیشکسوتان باشد.

* در جلسه آنالیز که مجیدی با من در مورد بازیکنان جوان صحبت کرد، به او گفتم که نگران سال آینده هستم. اگر امسال برنده شویم، 4.5 بازیکن دیگر نباید جدا شوند. از این به بعد باید به این زمان فکر کنید. مجیدی هم از این بابت نگران بود.

دیدگاهتان را بنویسید