هشدار جدی فرهاد مجیدی به استقلالی ها قبل از دیدار با سپاهان

هشدار جدی فرهاد مجیدی به استقلالی ها قبل از دیدار با سپاهان

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر درباره بازی فردا گفت: بازی استقلال و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده است. با توجه به کیفیت هر دو تیم فردا شاهد یک دیدار زیبا خواهیم بود.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر جدایی گابریل پین از استقلال پس از دیدار استقلال و سپاهان گفت: لطفا به اراجیف روزنامه دروغگو توجه نکنید. من اصلا به این سوالات علاقه ای ندارم. البته روزنامه ای که این مطلب را نوشته چندین بار این کار را کرده است. من همیشه به بازیکنانم می گویم که می توانم رمز موفقیت را به شما بدهم، چه به عنوان مربی و چه زمانی که بازی می کنید. گفتم همه حرف و حدیث ها را هدایت کنید. من به این اراجیف کاری ندارم و برایم مهم نیست. من مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته ام و مطمئن باشید تمام تلاشم را برای موفقیت انجام خواهم داد حتی اگر تنها باشم. مردم همیشه به کسی جز خدا تکیه نمی کنند. من همکاری خوبی با PIN دارم، اما تا زمانی که به بازی برسیم، همه چیز تمام شده است. ما خیلی سخت کار می کنیم و باید برای موفقیت تلاش کنیم و به این مسائل توجه نکنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا بازی فردای تیمش مانند بازی قبلی خواهد بود، گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. فردای آن روز از بازیکنان خواستم این دیدار با پیکان را فراموش کنند و روی بازی با سپاهان تمرکز کنند، مطمئنم فردا یک بازی خوب و زیبا را شاهد خواهیم بود.

مجیدی در خصوص آماری که هافبک های این تیم در 9 بازی اخیر تنها 3 پاس گل به ثبت رسانده اند، گفت: از بحث که بگذریم، از عملکرد هر سه هافبک ما در بازی قبل بسیار راضی هستم. هم مهدی پور، هم نیک نفس و هم سبحان کاگانی در دیدار گذشته خوب کار کردند و وظایفی که به آنها دادم به خوبی انجام دادند.

وی در خصوص اینکه بازی فردا بدون تماشاگر برگزار می شود، گفت: قبلا هم گفته بودم استقلال با هوادارانش تشکیل می شود. در دوران بازی و مربیگری ام تنها چند بار حضور هواداران را تجربه کردم و در هیچ کدام شکست نخوردم اما امیدوارم کادرفنی هر چه زودتر تصمیم بگیرد که تماشاگران را برگرداند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با افکار تهاجمی به بازی ادامه می دهد، گفت: فکر من همیشه تهاجمی است. در چند بازی اول تیم ما درست و شاید آنطور که من می خواستم شکل نگرفت اما در بازی با نفت دیدید که هر توپی که به سمت دروازه حریف فرستاده می شد 5 نفر از تیم ما در محوطه جریمه حضور داشتند. هوادار از استقلال بازی هجومی می‌خواهد و مطمئن باشید در بازی‌های آینده شاهد بازی هجومی خواهید بود.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی های قبلی به تیمش نباخته و فقط دو گل دریافت کرده و آیا چنین برنامه ای در آینده وجود دارد، گفت: برای من خیلی مهم است که تیمم این کار را انجام ندهد. شايد باورتان نشود اما من اين فصل را شروع كردم، به جز جايزه كل تيم، براي گل نخوردن استقلال جايزه جداگانه مي دهم. امسال فقط 2 گل زديم و معتقدم تيمي كه كمي بيشتر برد، مي شود. قهرمان شود

وی در خصوص استفاده بازیکنان رده بالای استقلال در بازی با پیکان گفت: یکی از تاکتیک های ما ارسال از جناحین است. در جلسه فنی قبل از بازی از یزدانی، دانشگر و یمگا خواستم بلند شوند و بلند شوند. به بازیکنانم گفتم یک دقیقه خوب به این افراد نگاه کنند و ببینند قدشان چقدر است. هر مربی دوست دارد این افراد قد بلندی داشته باشند. در دیدار مقابل پیکان از فرصت استفاده کردیم و با شوت به دروازه گلزنی کردیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات زمین تمرین تیمش گفت: تنها دغدغه من همین زمین تمرین است. با وجود تلاش باشگاه، برخی از تمرینات ما در این زمینه قابل اجرا نیست. آقای پین حتی چندین بار به من یادآوری کرد که برخی از کارهای تاکتیکی در این شرایط امکان پذیر نیست. کل تهران را گشتیم اما زمین تمرین خوبی پیدا نکردیم. البته قرار است در نیم فصل مشکلات حل شود و زمین تمرین هم تعمیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید