هشدار جدی پیشکسوت پرسپولیس به یحیی

هشدار جدی پیشکسوت پرسپولیس به یحیی

رضا جباری در خصوص شرایط پرسپولیس در این فصل گفت: تیم های پرسپولیس و استقلال همیشه مورد توجه حریفان خود هستند و هر تیمی مقابل سرخابی ها همیشه با انگیزه بازی می کند به همین دلیل بازی دو تیم مطرح استقلال و استقلال است. پرسپولیس با چند حریف امتیازاتی دارد.

وی افزود: فولاد از نظر فنی نتوانست مقابل پرسپولیس پیروز شود و به همین دلیل به خطوط تماس رفت و توانست 3 امتیاز را از آن خود کند. البته حریف دوندگی های زیادی داشت اما آنچه مشهود بود جنگ روانی دلیل پیروزی این تیم خوزستانی بود.

جباری همچنین خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم حریف این هفته کربن کپی تیم فولاد است و می خواهد امتیاز بگیرد. در حال حاضر کسب سه امتیاز برای همه تیم ها نیاز مبرم است و می خواهند در فوتبال ایران امتیاز بگیرند، حتی اگر جنگ باشد. در واقع در فوتبال آشفته ایران اینگونه سوالات حاشیه ای جواب می دهد.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: حریفان می خواهند فضایی با جو پرحاشیه ایجاد کنند و به پرسپولیس ضربه بزنند. قرمزها باید با تمرکز مقابل آلومینیوم بازی کنند و مراقب باشند درگیر مسائل جزئی نشوند. وضعیت روحی و روانی در مسابقات لیگ پرسپولیس بسیار مهم است، اگر استرس داشته باشد بازنده می شود.

جباری در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. یک شکست نباید شرایط را تغییر دهد.» شاید این ناکامی ضربه به موقعی بود که پرسپولیس برای مشکلات حاشیه ای برنامه داشت و بازیکنان و مربیان نباید اسیر جو روانی شوند. امیدوارم پرسپولیس با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند هر سه امتیاز مقابل آلومینیوم اراک را کسب کند و همچنان در اوج باشد.

دیدگاهتان را بنویسید