هشدار زمینی آمریکا در مورد کرونا ویروس Omicron

ساعت: 05:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793194

برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند که شیوع سریع ویروس تاج Omicron در ایالات متحده، سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور را فلج می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با ادامه تحقیقات در مورد شیوع ویروس کرونا Omicron، کارشناسان می گویند که گسترش سریع ویروس در ایالات متحده احتمالاً سیستم بهداشتی این کشور را فلج می کند.

انتظار می‌رود که ویروس کرونا در هفته‌های آینده به ایالات متحده سرایت کند.

کارشناسان می گویند که پس از گذشت نزدیک به دو سال از اپیدمی که بیش از 800000 نفر را در ایالات متحده کشته و فشار بیش از حد بر بیمارستان ها وارد کرد، سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده شانس کمی برای مقابله با موج جدید تاج و تخت دارد، به خصوص که چنین نیست. با این حال نشان داده شده است که تاج omicron نسبت به سویه های قبلی کمتر آلوده شده است.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز، ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه ۱۲۷۰۷ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را در روز جمعه ثبت کرده است. داده ها نشان می دهد که در چهارده ایالت، تعداد بیماران در هفته گذشته نسبت به هفته قبل حداقل 10 درصد افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی در کالیفرنیا نیز روز جمعه گفتند که شاهد افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان هستند و بر نیاز به واکسیناسیون و واکسن های تقویت کننده تاکید کردند. در نیویورک، مقامات گفتند که بالاترین میزان بستری شدن در بیمارستان را در چند ماه گذشته داشته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید