هشدار ستاره پرسپولیس; علیه کیروش مصاحبه نکن

هشدار ستاره پرسپولیس;  علیه کیروش مصاحبه نکن

شاید با عملکرد دیدنی دانیال اسماعیلی فر در تیم پرسپولیس کمتر کسی حدس می زد که او حتی در لیست اولیه قرار نگیرد و جای خود را به رامین رضایان، صالح حردانی و مهدی شیری بدهد، اما این اتفاق برای بهترین پرسپولیس افتاد. پارچ نیز از فهرست تیم ملی ترک حذف شد.

اگرچه دانیال شانس زیادی برای دعوت شدن به ترکیب فعلی تیم ملی ندارد، اما یکی از بهترین مدافعان کناری لیگ برتر در این فصل بوده و توانسته توانایی های خود را به طور کامل به اثبات برساند. دعوت نشدن به اردوی تیم ملی ذهن دانیال اسماعیلی فر را به هم ریخت و این مدافع راست پر انرژی با یک روز تاخیر به تمرینات پرسپولیس بازگشت. او با یحیی گل محمدی هماهنگ شد و سرمربی پرسپولیس نیز یک روز دیگر به مدافعی که پیراهن قرمز را انتخاب کرده بود استراحت داد تا شانس دعوتش به تیم ملی را افزایش دهد. اما دانیال اسماعیلی فر در حالی که به شدت عصبانی بود ترجیح داد در مورد محرومیتش از تیم ملی صحبت نکند.

با دعوت رامین رضایان و استفاده از صادق محرمی در ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار دوستانه با اروگوئه شاید بهترین فرصت برای مدافع راست فعلی پرسپولیس برای مصاحبه با سرمربی پرتغالی بود اما یکی از بزرگان این تیم به او نکته مهمی داد: هرگز با کارلوس کی روش مصاحبه نکنید! محمدرضا حلتبری پس از مصاحبه مقابل کی روش دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید. شجاع خلیل زاده هم چند سال در راس تیم ملی را از دست داد و بهتر است از دست این مربی عصبانی نشوید، حتی اگر شانس بسیار کمی برای دعوت شدن دارید، تلاش کنید و ناامید نشوید!»

پارادوکس جالب اینجاست که رامین رضایان وقتی دید یحیی گل محمدی نظری به او ندارد راهی تیم سپاهان اصفهان شد تا شانس خود را برای دعوت به تیم ملی ایران افزایش دهد.

همانطور که گفته شد دانیال اسماعیلی فر نیز برای سفر به جام جهانی 2022 قطر به پرسپولیس پیوسته است. جالب اینجاست که 99 درصد فوتبالدوستان و حتی صاحبنظران شانسی برای دعوت رامین رضایان به تیم ملی تصور نمی کردند، در حالی که فکر می کردند دانیال اسماعیلی فر با درخشش در تیم پرسپولیس بالاخره نظر دراگان اسکوچیچ را عوض می کند. اما با بازگشت کارلوس کی روش، همه این ایده ها محقق شد. سقوط!

دیدگاهتان را بنویسید