هشدار سرو دین محمدی به استقلالی ها

هشدار سرو دین محمدی به استقلالی ها

سیروس دین محمدی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال درباره برکناری شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال و دیدار مقابل استقلال مقابل تراکتورسازی اظهاراتی را مطرح کرد.

با شنیدن خبر برکناری شهاب الدین عزیزی هادم چه چیزی به ذهنتان خطور کرد؟

مهمتر از همه، بسیار شگفت انگیز بود. در شرایطی که تیم ملی ایران به جام جهانی رفته و نیاز به حمایت و تمرینات مناسب دارد، اولین و مهمترین نکته حفظ آرامش برای تیم ملی است که اصل ماجرا را زیر سوال برده است. الان آقای سراج آمده و امیدوارم اولین کارش حفظ آرامش برای تیم ملی فوتبال باشد.

چه توصیه ای به اعضای هیئت مدیره در این زمینه دارید؟

من در مورد فوتبال صحبت می کنم و تجربه ای در مدیریت ندارم و دنبال میز و این چیزها نیستم. دلم برای فوتبال می سوزد و می خواهم هر اتفاقی که می افتد به نفع تیم ملی و فوتبال ایران باشد.

عجیب نیست که هیئت انتخاب شده توسط بنده او را آزاد کرد؟

وقتی صحبت از بحث مدیریت می شود، یکسری مسائل و هنجارهای قانونی وجود دارد که گاهی هیئت مدیره می تواند آنها را رعایت کند. حتما لازم بوده! ما نمی دانیم.

نمی خواهید دلیل برکناری خادم را بدانید؟

یقیناً این مسائل باید برای فوتبالدوستان و مخاطبان این رشته ورزشی روشن شود و اعضای هیات مدیره دقیقاً بگویند چرا چنین تصمیمی برای فوتبال ما گرفته شد در شرایطی که باید با جدی ترین حریف ملی پوشان روبرو شویم. تیم کره جنوبی در چند روز دیگر. من به عنوان یک فوتبالیست کاری به حق و باطل ندارم، فقط نگران حواشی پیرامون تیم ملی هستم.

در این شرایط چه توصیه ای به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی دارید؟

شک نکنید که حواشی برای تیم ملی در این موضوع به وجود خواهد آمد. فقط می توانم بگویم بچه های تیم ملی این کار را می کنند و کادر فنی هم روی تیم ملی تمرکز دارد. این حاشیه ها نباید ذهن آنها را خراب کند. امیدوارم آقای سراج که در گام اول آمده اند به فکر مسابقات تدارکاتی و اردوی خوب تیم ملی باشند چون اینها در اولویت هستند.

عزیزی هادم مهمترین حامی و حامی skoi sko چی i. در طول این مدت. فکر می کنید اخراج او موقعیت اسکوچیچ را به خطر نمی اندازد؟

بحث مدیریت نباید در بحث فوتبال دخالت کند. اسکوچیچ مردی است که در فوتبال ایران نتیجه گرفته است و من خودم در ابتدای انتخابش به او انتقاد داشتم و گفتم این مربی لیگ یک به عنوان سرمربی تیم ایران منصوب شد اما الان از او حمایت می کنم. به طور کلی مربیگری در تیم ملی سه اصل دارد. اصل اول این است که اول همه مربی را مسخره کنند و او را ملی پوش نبینند. دوم اینکه بیایند پایش را خالی کنند و او را ناتوان کنند. اصل سوم این است که وقتی نتیجه می گیرد به او اعتماد می کنند و حالا که اسکوچیچ تمام شده همه او را باور می کنند و قطعا نباید به اسکوچیچ دست بزنند.

به عنوان پیشتاز استقلال در بازی این تیم در تبریز، شرایط فعلی را که این تیم در سه بازی متوالی (مقابل هواداران، پیکان – جام حذفی – ذوب آهن) برد را چگونه پیش بینی می کنید؟

هر بازی شرایط خاص خود را دارد. اینطور نیست که هر هفته 13 دقیقه برنده شوید. گاهی حریفی وجود دارد که شما را غافلگیر می کند. تراکتورسازی در انتهای جدول تمام تلاش خود را برای صعود انجام داد. مطمئن باشید با تمام وجود مقابل استقلال می جنگند. به همین دلیل استقلالی ها باید بدانند که بازی در تبریز بسیار سخت است و اگر تراکتور را دست کم بگیرند ضربه بدی را متحمل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید