هشدار شفاهی در مورد رفتار بد موثرتر است


ساعت: 12:21
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887625

حجت الاسلام حسینی گفت: تذکر شفاهی در مورد بدحجابی تاثیر بیشتری دارد و باید با ملایمت صحبت کرد تا نتیجه حاصل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار داشت: موضوع حجاب موضوعی است که دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید دارد، لذا لازم است به افراد باحجاب به دقت تذکر داده شود. یادآوری برای موثر بودن

وی افزود: ملت ایران برای پیروزی و تداوم انقلاب تلاش زیادی کرده و جوانان زیادی برای حفظ ارزش ها و دین جان خود را فدا کرده اند. بر این اساس امر به معروف و نهی از منکر لازم است و بدرفتاری با چند نفر نباید وجود داشته باشد».

سرهنگ احمد حسنوند نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی در راستای موضوع حجاب انجام شده است و قطعا با همکاری و هماهنگی نهادهای فرهنگی و متولیان می توان برنامه های خوبی در این حوزه محقق کرد.

وی بیان کرد: برهمین اساس گروه هایی تشکیل شده که در خیابان های پرتردد بروجرد حضور دارند و بسته های فرهنگی علاوه بر تذکر زبانی برای بی حجاب ها به آنها داده می شود چرا که رویکرد ما تذکر زبانی است.

مجید منامی فرماندار بروجرد گفت: برای جلوگیری از تداخل برنامه های مختلف، تشکیل کمیته و تصویب برنامه ها پس از نظر کمیته ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید