هشدار شهید گچسارانی نسبت به نفوذ فرصت طلبان در انقلاب/ این چه ارتباطی بین بازی و بی عدالتی است؟ + تصاویر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس; هدمراد شرافتی در هفدهم فروردین ماه سال 1345 در روستای لار (باشت) به دنیا آمد و نزد پدر و مادرش با محیط بانان و سختی های زندگی سخت روستایی بزرگ شد. دوران کودکی خود را با وجود حوادث ناگوار در زندگی روستا سپری کرد. دوران ابتدایی را با موفقیت به پایان رساند و در سال 1356 پدر بزرگوار خود را از دست داد

اما با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه عتبات عالیات جمهوری اسلامی و میهنمان در سال 1359، با وجود سن کم، چندین بار برای اعزام به جبهه عازم اعزام شد، اما تا تیر 1340 از اعزام او جلوگیری شد. با اینکه سرپرست خانواده بود، برای شرکت در جهاد مقدس که امام می فرمایند جنگ از همه مهمتر است، به جبهه های حق علیه باطل شتافت و بعد از 4 ماه ها در جبهه ماموریت خود را انجام داد.


مسئولیت در تیپ المهدی

به دلیل عشق و علاقه ای که به جبهه داشت، در خرداد 1342 به مدت سه ماه به جبهه اعزام شد و مخابرات یکی از گردان های تیپ المهدی (عج) در جبهه آبادان را بر عهده گرفت. به موج انفجاری رسید.در ناحیه کمر دچار اسپاسم شد و به تهران اعزام شد.چند روز در بیمارستان بستری بود و 6 ماه تحت درمان بود.از جبهه و جنگ ضعیف نشد اما در جبهه ها حضور داشت. عزم قوی تر از قبل


568575de af6f 4d44 8fce 7913322889b1 خبر خاکستری

هدامراد شرافتی علیرغم مشکلات خانوادگی، اسلام و انقلاب را بر هر چیز دیگری ترجیح داد و در بازگشت از جبهه، به فعالیت های تبلیغی در شهر از جمله کتابفروشی سپاه پاسداران گچساران پرداخت و در واحد تبلیغات جمهوری اسلامی نیز گسترده بود. فعالیت فرهنگی شهید بر کسی پوشیده نیست.

هدمراد شرافتی در مهرماه سال 63 برای خدمت سربازی و دفاع از میهن به خدمت اعزام شد و تمام دوران سربازی خود را در نقاط مختلف جبهه های جنوب گذراند و در شهریور 65 خدمت سربازی را به پایان رساند و به شهرستان رفت و گچساران آمد و مشغول به کار شد. شهر برای دفاع از انقلاب از جمله فعالیت ها حضور فعال در پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر گچساران برای دفاع از انقلاب بود.

هدامراد شرافتی همواره تاکید داشته که اگر نمی توانیم در خط مقدم حضور داشته باشیم باید در پایگاه مقاومت حضور داشته باشیم چرا که در پایگاه مقاومت باید با دشمنان داخلی مبارزه کنیم. کاری که شهید شرافتی در پایگاه مقاومت باهنر برای دفاع از انقلاب اسلامی انجام داد و فعالیت های گسترده ای که انجام داد در این چند نکته مختصر قابل توصیف نیست و فعالیت های شهید بر اکثر کسانی که با هم مرتبط بودند پوشیده نیست. به او.


8d7fb475 b382 4a8a 9751 6ad69c12fe91 خبر خاکستری


آسوا احلاک

هدمراد شرافتی از اعضای شورای محور مقاومت بسیج و سرپرستی گروهی در پایگاه بود و الگوی اخلاق بود، حالتی پاک اما منظم، چه عشق و علاقه ای به آشنایان و نزدیکان و چه عشقی. و محبت در چهره اش دیده می شد.


تیراندازی به محل سنگر شلیک شد

شهید جاوید الاطار هدمراد شرافتی پس از 8 سال جنگ و حضور گسترده چه در جبهه و چه در پشت سر، در اردیبهشت 67 به جبهه بازگردانده شد و سرانجام خداوند اسناد و مدارک خود و وعده ای را که در 13 تیرماه داده بود، برایش فرستاد. سال 67 که دشمن کادار ناجوانمردانه به آنها حمله کرد و او به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید.


وصیت نامه شهید هدامراد شرافتی

به نام خدا
آنان که به کار خدا و به مال و جان خود و به درجات عالی خداوند ایمان دارند و آنان که سعادتمندند، پروردگارشان با آنان است و خشنودى و بهشتشان از آنِ آنان است و سعادتمندند. زنده.

ای کربلایی پرستان، ای راه پرستان راه عزت و کرامت و اسوه های عشق و آزادگی که جان خود را از روی اخلاص و در قیام های فراوان غرب و عزت به فرمان امام زمان(عج) فدا کردند. ای امّت، دیوارهای ظلم و ستم را با عزم و اراده فراوان قربانی کن و گامهای آخر را هر چه استوار بردار.


بزرگترین مشکلات در دستان بسیجیان حل شود

ای برادران بسیجی که امام عزیز فرمودند: بزرگترین مشکلات راه انقلاب را شما بسیجی حل کرده اید، برادران عزیز حرکت کنید و از دشمن مهلت بگیرید عزیز. شما عزیز دل امام هستید، همیشه در پایگاه های بسیج و مقاومت و در شهر در روستا… گویی جبهه های حق علیه باطل را نگه دارید.

نسیم کربلای حسین (ع) نفس گیر است و می خواهم به ندای «من ناصر ینرانی» حسین (ع) پاسخ دهم. حسین جان می خواهم بیایم ببینمت و یکی از حسینیان باشم. خدایا به تو پناه می برم تا فریب نخورم و فریب نخورم. می لغزم یا می لغزم، ظلم می کنم یا ظلمی می بینم دیگران را به جهل می کشانم یا خودم از آن رنج می برم.


مراقب جوانان باشید

الان که چندین بار به جبهه اعزام شده ام، دوستانم را از دست داده ام، دوستانم را از دست داده ام. خدایا کمکم کن چون من پشت قافله هستم. دستم را بگیر و به قافله حسینیان ببر تا به حسینیان برسم. در مورد امت حزب الله باید بدانید که علی (ع) در قربانگاه شهید شد و علی اکبر حسین (ع) در راه خدا شهید شد. مواظب جوون باشین خدای نکرده به خواب غفلت نیفتید.


e27d9d66 46a6 43a1 827a 025d44660961 خبر خاکستری


اجازه ندهید سودها و فرصت طلبان شما را تقسیم کنند

شما برادران و خواهران مسلمان پشتیبان امام و انقلاب هستید تا آسیبی نبینید و طرفدار روحانیت خواهید بود و اجازه ندهید عده ای دلالان و فرصت طلبان بین شما پیرو اسلام و یا تحت پوشش تفرقه بیندازند. اسلام یا گمشده و مظلوم الان برای جنگ هستند اما نمیدانند خط مقدم یعنی چه و کجاست؟ و دلیل اینکه بر شما حکومت می کنند چیست؟ خون شهدا را به آیندگان بیاورید و به آنها بگویید فرصت طلبان چه معنایی دارند و چه کسانی هستند و خط و اندیشه اینگونه افراد را بگویید.

امام عزیز فرمودند جنگ بر همه چیز است. مسلمانی که به جنگ وفادار نیست چه انتظاراتی دارد؟ آنها را شناسایی کنید و به مردم اطلاع دهید. یک آقا ادعای تقلید امام را دارد اما کی؟ تا اینجا فقط در حرف یا عمل مقلد امام باشیم؟ شما برادر مقلد امام هستید پس چرا عمل نمی کنید؟ . چه ارتباطی بین بازی ها وجود دارد؟ این قلدرها چی هستند؟ این بی عدالتی ها چیست؟ در این زمینه نباید به کارهایی که در گذشته انجام دادم و امروز بودم اعتماد کرد.

شهید رجایی گفت: انقلابی مقلد امام باشد.

از همه اقوام می خواهم که اگر می خواهند گریه کنند به یاد حسین (ع) و علی اکبر حسین (ع) گریه کنند. من گریه نمی کنم که تو مرا دفن می کنی یا دنبالم می گردی، اما وقتی حسین (ع) شهید می شد، کوفه ها به جای دلداری زینب، او را می زدند.


راهی که انتخاب کردم

در مورد مادرم حقی که بر گردن من داری با این قلم و کاغذ خلاصه نمی شود. به حسین (علیه السلام) سوگند، ناراحت نباش، زیرا راهی که انتخاب کرده ام، راه الهی و ارتباط با خداست که می تواند از گناهانم بکاهد. انشاءالله شما هم در کنار زینب (سلام الله علیها) هستید که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرد.

من خواهرهای گرمم را دیده ام و می دانم که او چقدر ناراحت است، اما چه کنم؟ من راه حسین علیه السلام را ادامه می دهم و تو باید زینب وار باشی. به همین دلیل بر همه ما لازم است که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون با دشمنان اسلام روبرو شویم و قلب خود را برای رویارویی با خانواده شهدا و فرزندان شهدا بگشاییم.

آری شهدا شمع های دایره انسانیت هستند، دایره انسانیت را سوختند و آتش زدند.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام و صدور هر چه سریعتر اسلام به جهانیان.

شما را به خداوند متعال می سپارم و التماس دعا دارم

خدامراد شرافتی 1367/2/5

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید