هشدار هواشناسی/ بارش برف و باران در غرب و شمال غرب

هشدار هواشناسی/ بارش برف و باران در غرب و شمال غرب

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و از بارش برف و باران در مناطق مرکزی، غرب و شمال غرب البرز کشور خبر داد.
; فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در برخی مناطق غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، شمال خوزستان، لرستان، شمال کوگیلویه و ببیراحمد بارش پراکنده و در نواحی شمالی. خوزستان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، زیرا این بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف است.

وی افزود: فردا بارش پراکنده در جنوب غرب کشور، نواحی اصفهان، شمال فارس و بوشهر ادامه دارد. روز جمعه در استان های بوشهر، فارس، غرب کرمان، یزد و غرب اصفهان، شرق چهارمحال و بختیاری و همچنین سواحل گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می شود و بارش ها در این مناطق ادامه دارد. تا شنبه.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده به دلیل پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، اصفهان و مشهد، آلودگی و کاهش کیفیت هوا ادامه دارد.

وی گفت: تهران امروز آسمان نیمه ابری و هوای آلوده دارد و در بعدازظهر وزش باد ملایم پیش بینی می شود. فردا در تهران گرد و خاک و از روز جمعه به بعد از میزان گرد و خاک کاسته می شود. روز شنبه بارش های متناوب در پایتخت هوای تهران را کمی مساعد می کند.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در لاله زار استان کرمان کمینه دمای هوا 7 درجه زیر صفر بود که سردترین نقطه کشور بود و میناب و چابهار با دمای 29 درجه گرم ترین مناطق کشور بودند. بالای صفر. / تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید