هشدار وزارت نفت برای افزایش مصرف گاز و محدودیت واقعی تولید

هشدار وزارت نفت برای افزایش مصرف گاز و محدودیت واقعی تولید

روز جدید : مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت نسبت به افزایش مصرف گاز و محدودیت واقعی تولید هشدار داد.

علی فروزنده در سی و پنجمین اجلاس مدیران روابط عمومی صنعت گاز گفت: با رشد افسارگسیخته مصرف و محدودیت های واقعی در تولید مواجه هستیم و سرمایه گذاری تنها برای حفظ تولید در سطوح فعلی گاز است، سرمایه گذاری بسیار بزرگ و چشمگیر خواهد بود. اینها حقایقی است که باید به وضوح برای مردم توضیح داده شود.

وی ادامه داد: آمادگی برای چنین شرایط سختی نیازمند الزاماتی است که بخش مهمی از آن الزامات درونی است و یکی از مهم ترین لحظات، صحبت شفاف با مردم است که همانطور که گفتم هنر خاصی است. .

مدیرکل امور عمومی وزارت نفت افزود: اکنون در سراسر جهان با بحران انرژی مواجه هستیم و تصور نمی کنیم که این بحران انرژی تنها دامنگیر نسل آینده و فرزندان ما شود، اما نه چندان دور از نسل فعلی. پس اگر چنین است، اجازه دهید اذعان کنیم که باید با تمام توان خود را برای مقابله با این چالش آماده کنیم و خط مقدم این رویارویی همکاران روابط عمومی ما هستند.

فروزنده با بیان اینکه باید تلاش کنیم همه را وارد بحث بهینه سازی فرهنگی کنیم تا به نتایج بهتری برسیم، افزود: نباید از ظرفیت قابل استفاده فراتر رفت و در عین حال به بهترین راه ها فکر کرد. منابع ما همیشه محدود بوده و الان هم محدودتر از همیشه است، اما باید از این منابع محدود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا همه اقدامات، تلاش‌ها و اقدامات قابل اندازه‌گیری باشد و سپس سازوکاری برای سنجش این فعالیت‌ها طراحی کنیم تا این قابلیت اندازه‌گیری به ما این امکان را بدهد که بدانیم چقدر کارآمد بوده‌ایم و مسئولیت‌پذیر باشیم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت طراحی نقشه راه آینده صنعت نفت را که هم اکنون بسیاری از آن در بحبوحه بهینه سازی و بهینه سازی اقتصاد تعریف شده است، خواند و تصریح کرد: چه کارهایی مانند . فرهنگ و تبلیغات کلید سنجش است زیرا اگر توانایی سنجش نداشته باشیم در واقع کار را با چشم بسته انجام می دهیم و کار با چشم بسته نتیجه قطعی ندارد.

فروزنده در پایان با بیان اینکه خلاقیت، ایده و ظرفیت در سازمان ها در موضوعات مختلف نباید نادیده گرفته شود، افزود: امیدوارم بتوانیم فصل جدیدی را با ایده های نو، انگیزه جدید و تلاش بیشتر در کاری که انجام می دهیم جشن بگیریم.

رشته روابط عمومی نیازمند علم، تجربه و تخصص است

ولیولا دینی، مدیر مهندسی سازه شرکت ملی گاز ایران نیز در نشست ساختار روابط عمومی گفت: روابط عمومی نیازمند دانش، تجربه، تخصص و استفاده از رویکردهای نوین است و از این رو شرکت های روابط عمومی وظایف سنگینی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انتظار اصلی در روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح، منطقی و به موقع با مردم است که امیدوارم در این زمینه موفق بوده باشیم.

مهندس سازه شرکت ملی گاز ایران همچنین با اشاره به اقدامات مثبت گذشته، تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای جایگاه، رشد و ارتقای بهره‌وری ادامه دارد.

لزوم تبلیغات برای تداوم صرفه جویی در مصرف گاز در کشور

سیدجلال نورموسوی، رئیس اداره هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز با بیان اینکه در شرایط فعلی اقداماتی برای گذر از دو ماه آینده وجود دارد، گفت: یکی از اقداماتی که می توان دنبال کرد تبلیغات برای ادامه است. صرفه جویی در مصرف گاز در کشور علاوه بر این، زمانی که هوا سردتر می شود، نیاز به صرفه جویی بیشتر است و تبلیغات موثرتر است.

وی ادامه داد: با طرح موضوع هدفمندی یارانه های انرژی از سال 89، محتوای مناسبی برای ارتقای صرفه جویی تهیه شده است. این تبلیغات باعث کاهش مصرف سرانه گاز شده است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

رئیس اداره هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصرف گاز خانگی و صنعت امروز 530 میلیون مترمکعب است که نسبت به روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است. سابق.

همچنین مدیریت فضای روانی جامعه در زمینه افزایش مصرف گاز بسیار حائز اهمیت است چرا که این امر باید به کاهش مصرف گاز منجر شود و از یک سو به طور کلی اصول مصرف بهینه انرژی گاز را ترویج کند. کنترل لازم از سوی دیگری.«دیگر مشکلی برای گازرسانی به مردم وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید