هشدار وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در تهران

هشدار وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در تهران

روز جدید : مدیرکل بحران استانداری تهران با صدور اخطاری زرد گفت: بر اساس گزارش هواشناسی از امشب تا جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی می شود.

حامد یزدی مهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور اخطاریه زرد رنگ هوا در استان تهران گفت: بر اساس گزارش هواشناسی پایتخت از امشب یکم تیرماه تا جمعه 12 تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی با اشاره به این هشدار زرد به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گفت: در این راستا به شهروندان توصیه می شود از استحکام سازه های موقت اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران شهر تهران همچنین نسبت به کمبود پارکینگ در کنار ساختمان های موقت و نیمه کاره هشدار داد و گفت: عدم قاچاق افراد مسن و بیماران در فضای باز نیز به دلیل کاهش کیفیت هوا توصیه می شود.

وی با بیان اینکه هنگام صدور اخطار زرد باید حساسیت بیشتری نسبت به شکستن درختان فرسوده داشته باشیم، گفت: به کلیه کارفرمایان و مالکان ساختمان های نیمه کاره توصیه می شود مراقب باشند تا از سقوط اجسام و احتمال آسیب دیدن سازه ها جلوگیری کنند. تمهیدات موقتی برای اینکه شاهد اتفاق ناگوار در این زمینه نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید