هشدار کمالوند به مدیران نفت مسجدسلیمان

هشدار کمالوند به مدیران نفت مسجدسلیمان

فراز کمالوند درباره شرایط تیم نفت مسجد سلیمان در اختتامیه لیگ برتر گفت: خدا را شکر که با وجود اینکه قبل از فصل بدنسازی چندانی نداشتیم و به دلیل زمان کم نتوانستیم تمرینات مناسبی انجام دهیم، به موفقیت هایی دست پیدا کردیم. نتایج در هفته های اول است.

وی ادامه داد: با تشکر از مردم خوب مسجدسلیمان و به خصوص هواداران نفت که در این مدت به ما انرژی دادند. از روزی که به مسجدسلیمان رفتیم آنقدر ما را دوست داشتند که شرمنده آنها شدیم. این استقبال و علاقه واقعا شگفت انگیز است. شک نکنید ما جان خود را برای این هواداران می دهیم.

سرمربی نفت با اشاره به عملکرد شاگردانش تا اینجای لیگ تاکید کرد: باور کنید غیورترین بازیکنان را داریم. این بچه ها بدون پول جان باختند و با اینکه آمادگی خوبی نداشتیم اما با همت خودشان به چنین نتایجی رسیدند. ما مجموعه بسیار خوبی داریم. همدلی بچه ها خیلی زیاد است و امیدوارم هر چه زودتر از تیم حمایت شود چون الان بهترین زمان برای روحیه دادن به بازیکنان است.

کمالوند ضمن سوال از مسئولان شهرستان مسجدسلیمان گفت: وضعیت مالی تیم واقعا از نظر مالی خوب نیست. ما تنها تیمی هستیم که تا الان یک ریال هم نگرفته ایم اما با افتخار و جوانمردی به میدان رفتیم. من از بازیکنانم خجالت می کشم و نمی توانم آنها را تماشا کنم. چون جانشان را می دهند. من هر کاری برای این بازیکنان انجام می دهم و به همین دلیل از آقای پاکدل فرماندار و آقای ورناصری نماینده مردم مسد سلیمان در مجلس می خواهم که به تیم کمک کنند.

وی افزود: اگر تیم نیاز به کمک دارد باید همین الان اتفاق بیفتد. به قول معروف کت و شلوار ما بعد از سیزده کار نمی کند. من از همه چیز در تیم راضی هستم اما باید با پرداخت پول به بچه ها کمک کنیم تا شرایط بهتری پیدا کنند. کمالوند در پایان افزود: بازی هایمان را با آنها انجام دهیم. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید