هفته بسیج نمایش اقتدار، شکوه و اقتدار عمومی مردم است


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913695

هفته بسیج نمایش اقتدار، شکوه و قدرت جهانی مردم است. امروز بسیج روز به روز در حال پیشرفت است چرا که آبروی بسیج آبروی نظام و کشور است پس بسیج باید در میانه میدان باشد، در میدان بدرخشد و در میدان عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ هفته بسیج در واقع فرصت و بهانه ای است برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی در بین مردم ایران به ویژه جوانان عزیزمان مدافع حریم ولایت و مدافعان عاشق صادق.

یکی از افتخارات حضرت امام خمینی رحمه الله تشکیل ارتش 20 میلیونی بود و افتخار همه ما بسیجی بودن است و امیدواریم بتوانیم راه را ادامه دهیم. این بسیجی واقعی یعنی حضرت امیرالمومنین علی روحش شاد باد.

توالی انقلاب ما بر پایه بسیج است و بسیج پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شود، از این رو دشمنان در هر سطحی در صدد بدنام کردن و تضعیف بسیج و اعضای آن هستند.

امروز بسیج ما قوی است، ارتش ما قوی است، بسیج ما قوی و مقتدر است، بسیج ما زیرک است و بینش سیاسی و انقلابی دارد. امروز به برکت خون هزاران شهید. در 43 سال پس از انقلاب اسلامی، این درخت سالم به خون این شهدا آغشته شده است. این درخت نجیب شده است که برای دشمنان ناخوشایند است. بنابراین برای رسیدن به اهداف شوم خود از انواع تاکتیک ها استفاده می کنند.

بسیجی و بسیجی بودن افتخار است. بسیج در عرصه دفاع مقدس حرکتی را به نمایش گذاشت که برای جهانیان تعجب آور بود. به همین دلیل است که امام بزرگوارمان رحل عظیم الشان می فرمایند دست تک تک شما را می بوسم. بنابراین اگر مسئولین شما را نادیده بگیرند یعنی شما بسیجیان عزیز در جهنم الهی خواهید سوخت.

افرادی که برای رضای خدا در بسیج و جاهای دیگر خدمت می کنند همگی عبادت می کنند، لذا از جوانان و پیرمردان و زنان و مردان و دخترانی که در بسیج فعال هستند تشکر و قدردانی می کنم. در واقع بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است. هر که بسیجی است باید به بسیجی بودنش افتخار کند.

هفته بسیج نمایش اقتدار، شکوه و اقتدار عمومی مردم است. امروز بسیج روز به روز در حال پیشرفت است، چرا که آبروی بسیج آبروی نظام و کشور است، پس بسیج باید در میانه میدان باشد، در میدان بدرخشد و در میدان خوب عمل کند. به طوری که اصلی ترین فضایل انقلاب ما از آبروی بسیج، آبروی نظام و کشور است. بنابراین کسانی که اعتراض کوچکی دارند حق ندارند به بهانه آن اعتراض کوچک بسیج یا سپاه را زیر سوال ببرند.

بسیج یک نیروی رزمی خالص نیست، یک نیروی مردمی است، یک نیروی انسانی است، یک نیروی الهی، علمی، آموزشی و گروهی است که آماده کار برای کارهای بزرگ است. ببینید هر جوان بسیجی، زن و مرد بسیجی، دانشجوی بسیجی، دانشجوی بسیجی، کارگر بسیجی، روحانی بسیجی، می تواند کانون باشد و مردم را جذب کند، بسیجی بودن یک فرهنگ است و اگر بخواهیم آن فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم. باید بگوییم حضور در همه عرصه های انسانی زندگی، بزرگترین خدمت به مردم، این کارهای جهادی و انقلابی است.

خوب منو دنبال کن فعال فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید