هفته وحدت نماد تجدید میثاق با آرمانهای امام و رهبری در مسیر تقویت وحدت است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا مصطفی شیرزادی ، جمعه مریوان ، در گفت و گو با کوردتودی ، با بیان اینکه با آینده نگری امام خمینی (ره) ، اولین هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع ثبت شد ، افزود: زیر چتر اسلام است زیرا اسلام بیشترین دین کامل است و همه باید زیر چتر خود جمع شوند تا وحدت بین شیعه و سنی ثابت بماند.

وی تصریح کرد: وجود پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) یکی از نعمت های بزرگ خداوند برای جهان بشر است ، زیرا او بشر را از جهل و تاریکی نجات داد.

وی افزود: بی شک پیامبر مهربانی در اخلاق ، اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی و در پرتو چسبیدن به ریسمان خداوند ، چراغ رهبری ، وحدت و همدلی را در بین مسلمانان ترویج می دهد.

ماموستا شیرزادی گفت: وحدت اسلامی به معنای کنار گذاشتن باورها نیست ، بلکه اجتناب از اختلافات و توجه به توطئه ها و وحدت دشمن در ویژگی های مشترک مسلمانان است.

این معلم اهل سنت گفت: هفته وحدت هفته وحدت ، برادری و انسجام مسلمانان است ، زیرا امروزه یکی از برنامه های دشمن ایجاد اختلاف و اختلاف بین اهل سنت و شیعه است ، چرا که این وحدت و همدلی دشمنان را به یاس و ناامیدی می کشاند و عقب نشینی “

وی افزود: من خمینی (ره) را دارم که این تفاوت را حذف کرده و به وحدت تبدیل کند ، این هفته را هفته وحدت نامیدند.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه مسلمانان اشتراکات زیادی با یکدیگر دارند ، گفت: مسلمانان دین ، ​​کتاب و پیامبری دارند و دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند ، بنابراین باید مراقب توطئه های آنها باشیم.

امام جمعه مریوان گفت: هفته وحدت نماد همدلی ، اخلاق محوری و عظمت مسلمانان و برادری شیعه و سنی است. تعصبات و فرقه ها از بین رفته است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید