هفت صحنه از اشتباهات دراگان اسکاچ

هفت صحنه از اشتباهات دراگان اسکاچ

در حالی که امیدوار بودیم در این دیدار حداقل با یک تساوی از دل سئول پرافتخار بیرون بیاییم تا صدرنشینی گروه را قطعی کنیم و به قرعه کشی مرحله دوم جام جهانی در روزی که تیم ملی محروم بود نگاه کنیم. نشاط ابدی نتیجه

4-1-4-1 صحنه اول) گریم عجیبی که اسکوچیچ بدون شک شاگردانش را برای رویارویی با ایده ها و نقشه های تاکتیکی پائولو بنتو به میدان فرستاد که درست برعکس با همان گریم به میدان آمد. تنها تفاوت این بود که هافبک دفاعی کره ای پشت سر جونگ وو یانگ کره ای ها را قدبلند و باتجربه کرد که دقیقا همان جایی بود که باید باشد و کارش جمع آوری توپ ها پشت دو هافبک تهاجمی کره ای بود. این جنوب بود، بازیکنی که تمام تلاش خود را کرد تا تنها یک بار فاصله را کم کند تا به سمت دروازه حریف شوت کند. برخلاف امید نورافکن که در این پست کلیدی که یکی از ارکان اصلی خط دفاعی است، بی ثبات به نظر می رسید، او که در اصل یک مدافع چپ است، در این فصل حتی یک بار در سپاهان در منطقه ای به میدان رفت. او در آن منطقه بازی نکرده بود. بازیکنی که رد پای اشتباهش در گل اول کامل مشخص بود.

صحنه 2) در حالی که پشت تک مهاجم کره جنوبی دو بازیکن هجومی قرار داشتند که در طول مسابقه بارها و بارها خط دفاعی ما را آزار می دادند، اسکوچیچ ترجیح داد از دو هافبک رو به کانون توجه برای عملی استفاده کند. حضور یک بازیساز در قلب زمین جای خود را به سه بازیکن می دهد. بازیکنانی با ماهیت دفاعی و در نتیجه ناهماهنگی و کارایی لازم در بازی در قلب زمین با دقت پاس تنها 81 درصد. از سوی دیگر تیم ملی کره جنوبی با درخشش لی جه سونگ، هافبک خلاق تیم ماینتس و هوانگ هی چانگ، بازیکن باتجربه ولورهمپتون به راحتی در میانه میدان از سد سپر دفاعی کشورمان گذشت. فیلد آزاد و بارها به کانال های چپ و راست ما ضربه بزنید. درصد مجاز به انجام 5 شوت به سمت دروازه با مالکیت 58 درصدی در مقایسه با مالکیت ناچیز 42 درصدی تنها بخشی از پیامدهای نظم دادن بی پروا کادر فنی تیم ملی به کره ای ها برای گرفتن دقایق بیشتری روی توپ بود.

صحنه 3) اسکوچیچ در طول مسابقه به دلیل محرومیت از بازیکن قابل اعتماد خود صادق محرمی و حضور سون هیونگ مین در سمت راست که دامنه چندین حمله از این سمت بر اساس وجود این کلید بود، شجاعت را انتخاب کرد. او به‌عنوان یک مدافع حرفه‌ای، بازی‌های رو در رو مقابل این بازیکن ورزیده را کنترل می‌کند که به دلیل درخشش هلیل زاده تاکنون هیچ انتقادی از افکار اسکوچیچ دریافت نکرده است، هرچند او تنها یک بار در جریان بازی مقابل سان میدان را از دست داد. او در دقایق باقی مانده در زمین، پس از مصدومیت جسورانه و به لطف عملکرد خوب این بازیکن، عملکرد قابل قبولی ارائه داد و سان را غیرفعال کرد، اسکوچیچ این بار ریسک بزرگی کرد و ترجیح داد به جای دفاع راست، یک مدافع میانی تخصصی دیگر را بفرستد. مدافع در حالی که این بار ریسک او و عارف گلامی تنها سایه ای از نقش پررنگ در زمین بازی را ایفا کردند. .

صحنه 4) گل اول کره جنوبی را از نزدیک ببینید، اشتباهات متوالی، تا در نهایت در بدترین لحظه ممکن در نیمه اول، توپ وارد دروازه ما شود. در مرکز زمین، توپ دزدیده شده (شاید به اشتباه) از زیر پای سردار آزمون توسط مدافع جلوی زن کره ای، اولین چراغ قرمز را روشن می کند، سپس عدم برخورد صحیح احمد نوراللهی با هافبک ها و بی اختیاری ها. استراحت در خط هافبک با فرار سریع سون نزدیک محوطه جریمه و عدم موقعیت یابی مناسب و تعویض بازیکنان دفاعی همراه بود که این بازیکن باهوش را به شوتزنی رساند که در نهایت به اشتباه مرگبار امیر عابدزاده منجر شد. شدت ضربه به بدترین شکل اجرا می شود.

صحنه 5) اسکو چ i چ و کادر فنی اش در ابتدای مسابقه با خط دفاعی بازیکنان را بیرون کردند تا با سیستم هجومی پائولو بنتو مقابله کنند، اما سوال اینجاست که بعد از اجازه نقشه تاکتیکی اسکو با گل اول، این طرح. و تاکتیک های جدید و قابل قبولی برای ادامه بازی لازم نیست؟ کادر فنی در حالی که در ازای گل، ترجیح داد تنها نورافکن را به پست اصلی خود در دفاع چپ برگرداند و میلاد محمدی دونده را از بازی خارج کند، غافل از اینکه یکی از مشکلات عدیده تیم ملی در این مدت است. بازی دقیق بود او در مقابل او قرار داشت، جایی که سمت راست تیم ملی با حضور بازیکنی با ویژگی های دفاع وسط عملاً بی حرکت و فلج شده بود.

اگر رامین رضایان و صالح حردانی که با پاس گل این دو بازیکن نتیجه مهم ترین دیدار فصل در دربی هستند جایی در ذهن اسکو ندارند، حداقل باید شاهد حضور اسماعیلی فر به جای گلم برای سرعت بخشی باشیم. تیم ملی را در این کانال ارتقا دهید. تغییری که تا پایان مسابقه انجام نشد تا شاهد بازی سرگیجه آور گلامی به عنوان مدافع میانی در پستی غیرتخصصی باشیم که حاصل آن پاس مستقیم او و گرفتن گل دوم و البته فراری بود. چندین بار مهاجمان سریع کره جنوبی از این کشور. خوش شانس بودیم که ما را از حمله سنگین خود نجات دادند.

صحنه 6) در حالی که بی تاثیری سردار آزمون در خط حمله به دلیل تغذیه نامناسب در زمین کاملا مشهود بود به طوری که این بازیکن به اصطلاح بازیکن خنثی شد، کادر فنی تیم ملی بر عدم حضور یک بازیکن تاکید کرد. مهاجم دوم یا بازیکن هجومی. قدرت دور زدن مدافعان حریف و ارسال از کنار را داشته باشید. هنگام دریافت گل دوم حریف، پاسخ این بود که سی دقیقه پایانی بازی را صرفاً با توجه به سبک و سیاق تیم ملی در طول مسابقه صرف کنند تا از حریف عقب نمانند، در حالی که ملی پوشان مجبور بودند کمی خلاقیت و خلاقیت به خرج دهند. بازیکنان تازه وارد نیمه دوم را آغاز کردند تا جان تازه ای به قلب زمین بدهند با توجه به محرومیت برخی از بازیکنان خلاق، چرا بازیکنی با ویژگی های تهاجمی مانند مهدی ترابی به عنوان بهترین پاسور در چنین شرایط حساسی حتی در جمع بازیکنان برتر نیست. 5 تغییر در کادر فنی تیم ملی شاید باید شرایط داغ بازی را در نظر گرفت.

صحنه 7) روزی که بازیکنان دفاعی تیم به وضوح قادر به کنترل نیروهای مهاجم کره جنوبی از جمله سون هیونگ مین نیستند، از طرف دیگر موقعیت خطرناکی در یک سوم دفاعی حریف در برابر گل ایجاد نمی کند و همچنین ضعف ایجاد نمی کند. در دو طرف کانال که بارها مورد تهدید مهاجمان دشمن قرار گرفته بود، اشتباهات ما در این مسابقه را فراتر از حد معمول دومینویی شمارش کردیم تا شب تلخی را در سئول برای ما رقم بزند.

*از طرفی با همه این تفاسیر فراموش نکنیم که تیم ملی زمانی وارد این دیدار مهم شد که مجبور شد چند ملی پوش مهم را از دست بدهد که هر کدام می توانستند بار سنگینی بر روی زمین برای ما باشند. زمانی که اسکوچیچ و کادر فنی اش ابزارهای ممکن برای ارائه ایده های جدید برای مقابله با دشمن را نداشتند، نتیجه ممکن است چندان با عملکرد کلی اسکوچیچ و کارکنانش سازگار نباشد. شکست تلخ مقابل رقیب سنتی تیم ملی در رده بندی فیفا با امتیاز منفی 13 امتیازی برای کسب رده سوم راحت پیروزی با تساوی جام جهانی مقابل لبنان تعیین کننده خواهد بود.
فراموش نکنیم که تدارکات بزرگ با زمان کم می تواند مهم ترین عامل بهره مندی و آشنایی با بازیکنان کم تجربه قبل از شروع جام جهانی باشد. حمایت همه جانبه از تیم ملی در شرایط فعلی در سال گذشته قبل از جام جهانی یکی دیگر از عوامل کلیدی موفقیت تیم ملی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید