هفت نفر دیگر احتمالا هنوز در زیر ویرانه های کلان شهر مدفون هستند


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842618

احسان عباسپور گفت: طبق آمار غیررسمی خانواده هایمان 38 نفر مفقود شده اند و احتمالاً 7 نفر دیگر در زیر ویرانه های کلانشهر مدفون هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان آباپور فرماندار آبادان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: امدادگران حاضر در محل حادثه در این کلانشهر به صورت مستمر در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: در زمینه آواربرداری نیز پس از تثبیت ساختار کلانشهر، سرعت عملیات افزایش یافته و البته دقت در اولویت همه فعالیت های ماست.

فرماندار آبادان 31 نفر را قربانیان این فاجعه در این کلانشهر برشمرد و گفت: 37 مجروح به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد 35 نفر با تلاش مستمر کادر درمانی مرخص و 2 نفر برای ادامه مداوا به اهواز منتقل شدند. در شرایط پایدار

عباسپور ادامه داد: طبق آمار غیررسمی که از سوی خانواده های ما ارائه شده، 38 نفر مفقود شده اند که به دلیل اظهارنظر شخصی قابل ذکر نیست و احتمالا 7 نفر دیگر همچنان زیر آوار مدفون هستند.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان های اطراف که برای تخریب، جست و جو و تجهیز مجدد تخریب شده بودند، به طور کامل مورد بازدید قرار گرفته و پس از عملیات مورد بازرسی قرار می گیرند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید