هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی آغاز به کار کرد


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912923

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با روی صحنه بردن نمایش «ارابه مرگ» آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، در اولین روز جشنواره 4 نمایش به روی صحنه می رود و نمایش “ارابه مرگ” به کارگردانی “مهدی میرآخورلو” از بجنورد اولین نمایشی است که ساعت 9:30 تماشاخانه شمس به روی صحنه رفت. و چراغ ها 17- جشنواره روشن شد.

بر اساس این گزارش؛ در نمایش ارابه مرگ محمد سالار علی آبادی، سید امیرپویا ناظر آستانه، رکیا حیدری، زهرا ایزانلو، سید احمد احمدی، امیرحسین نیستانی و نازنین تقوی حضور دارند.

بنابراین گزارش؛ برخی از بیماران روانی در آسایشگاه دچار اختلالات روانی می شوند، از جمله عوامل ایجاد اختلال در زندگی آنها و … داستان نمایش ارابه مرگ.

همچنین سه نمایش «مرگ بر مرگ» به کارگردانی «مریم احمدی» از اسفرین ساعت 13:30، «پارتی انگشتان» به کارگردانی «طاهره رنجبر» از بجنورد در ساعت 17:30 و «میزان» به کارگردانی «امیر حصاری» از ساعت 21. ساعت 30 اولین روز از هفدهمین جشنواره بجنورد برای علاقه مندان به صحنه می رود.

این گزارش نشان می دهد؛ در روز اول جشنواره سمینار آموزشی گروه های شرکت کننده با تدریس سیروس همتی ساعت 19:00 در مجموعه آمفی تئاتر ایثار بجنورد برگزار می شود.

باید بگویم؛ مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برترین های هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی 12 آذرماه ساعت 18:30 با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید