هفدهمین دوره ارزشیابی حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار می شود


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837560

مرحله اول هفدهمین طرح ارزیابی و تایید صلاحیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; مرحله اول آزمون روز جمعه 23 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 12:30 هفدهمین آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می شود.

محل برگزاری این آزمون در استان قزوین به صورت متمرکز و در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا واقع در فلکه سوم کوثر جنب پارک گلبرگ برگزار می شود.

محمدی آهویی رئیس دارالقرآن الکریم استان در این مرحله از آزمون به منابع گفت: در مرحله اول ترجمه های عمومی قرآن کریم تست می شود.

وی با اشاره به اینکه 130 نفر از قرآنیان در این دوره ها شرکت کرده اند، افزود: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه خواهد بود و از شرکت کنندگان جزء 10، 20 و کل قرآن کریم درخواست داریم که خود را دریافت کنند. کارت‌های تست را در لحظه دریافت آن‌ها: «ساعت‌ها و روزهای آخر را به تعویق نیندازید.

وی همچنین بر مطالعه مفاد طرح سنجش تاکید کرد و گفت: حافظان باید قوانین را به دقت مطالعه کنند تا در طول دوره با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است آزمون های تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم به تصویب شورای انقلاب فرهنگی شماره 573 رسیده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم کشور در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید