همایش بانوان فاطمی در ایرانشهر برگزار می شود


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918860

خجت الاسلام والمسلمین محسن اشرفیان گفت: در ایام فاطمیه اجتماع باشکوهی از بانوان فاطمی در ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوجت الاسلام والمسلمین محسن اشرفیان رئیس اداره کمک ها و امور خیریه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه حجاب هدیه ای از جانب خداوند است، اظهار داشت: حجاب و عفاف را افرادی که حجاب ندارند استفاده می کنند. خدا را بشناسید در کشورهای غربی و از طریق ماهواره و فضا مجازی ها سعی دارند این امر الهی را با رنگ روشن نشان دهند و از سوی دیگر زنان محجبه در شهرهای قم و مشهد در حرم مطهر تحصن کردند. اهل بیت (علیهم السلام) در این زمینه.

وی افزود: در واقع اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر به برگزاری نشست بانوان فاطمی برای تقویت روحیه انقلابی و حجاب بانوان این منطقه به نتیجه رسید.

این مسئول بیان کرد: اجلاسیه بانوان فاطمی روز سه شنبه 8 آذرماه ساعت 9 صبح با سخنرانی امام جمعه در مقبره سیدمهدی ایرانشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه زنان محجبه ایرانی در عرصه های مختلف سرآمد بوده اند، افزود: جامعه امروز نیازمند آگاهی بخشی در این زمینه است.

رئیس اداره نذورات و امور خیریه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در واقع امروز دشمنان در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کرده اند و حضور ملت به ویژه بانوان در میدان نبرد می تواند زمینه ساز توطئه ها باشد. و نقشه های شوم دشمن

حجت الاسلام عشرویان تصریح کرد: در واقع ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی بود و برنامه هایی که در آن ایام انجام می شود باید مطابق با تبیین باشد. و روشنگری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید