همایش بزرگ تجار و کارآفرینان ایرانی-ارمنی برگزار شد


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884250

به همت هیئت مدیره مرکز خیریه مریم مجداس و انجمن فرهنگی اجتماعی جامعه ارامنه ایران اولین نشست اتحادیه کارفرمایان ارمنی ایران در سالن آپادانا هتل لوکس و بین المللی اسپیناس تهران برگزار شد. با حضور جمعی از تجار، کارآفرینان و تجار ایرانی-ارمنی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه این همایش با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود جامعه ارامنه ایران آغاز شد. ابتدا دبیر کمیته انجمن فرهنگی و اجتماعی جامعه ارامنه ایران متن مقدماتی اولین همایش تجار، کارآفرینان و بازرگانان ایرانی-ارمنی را قرائت کرد و ضمن خیرمقدم به مدعوین در جلسه برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

پس از مراسم استقبال، مدیر موسس و رئیس هیئت مدیره مرکز خیریه مریم ماگداس و انجمن فرهنگی اجتماعی جامعه ارامنه ایران جناب آقای مهندس هنریک درگوکاسیان از پذیرفتن این مراسم از مهمانان محترم قدردانی کرد. دعوت و در تمامی مراحل برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی در زندگی نمودند و سپس به نمایندگی از هیئت مدیره توضیحات مبسوطی در خصوص ایده تاسیس مجمع تجاری ارامنه ایران و اهداف آتی آن، مدیریت اداری ارائه نمودند. ساختار اتحادیه، حوزه‌های مختلف فعالیت، تقسیم‌بندی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری، سرمایه‌گذاری‌ها و منابع تامین مالی و نحوه اعطای وام‌های بانکی و اعتباری.

در بخش بعدی کنفرانس، میهمانان فرصت یافتند تا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت حوزه های تخصصی و تجاری خود، نظر خود را در خصوص ایجاد اتحادیه ارامنه کارفرمایان ایران بیان و در خصوص مدیریت و فعالیت پیشنهاداتی ارائه دهند. این نشست همچنین در مورد توسعه فضای کسب و کار تجار، صنعتگران و کارآفرینان ایرانی-ارمنی، گردآوری حلقه وسیع تری از تجار، کارآفرینان و بازرگانان ایرانی-ارمنی در اطراف انجمن تجاری و تلاش برای فعال تر کردن نقش آنها است. در توسعه اقتصاد ایران، تسهیل صادرات محصولات تولید داخل در بازارهای بین المللی و حضور پر رنگ تر شرکت ها و بنگاه های صنعتی تجاری ایرانی-ارمنی در این عرصه، کمک به بهبود و توسعه بخش فناوری اطلاعات و سایر خدمات در حوزه اقتصادی ایران، ایجاد ارتباط با بازارهای کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و حضور بیشتر بین المللی هم بازارهای مصرفی و هم بازارهای صنعتی.

سپس با ارائه کاندیداتوری شرکت کنندگان در جلسه و رای گیری آزاد، انتخابات کمیته اتحادیه کارفرمایان ارمنی ایران توسط رئیس موقت جلسه برگزار شد. در جلسات بعدی کمیسیون اتحادیه کارفرمایان ارامنه ایران کمیته های کارشناسی در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری و فعالیت های اداری مجمع تشکیل خواهد داد و در پایان این همایش مراسم پذیرایی از مهمانان در محل مجلل برگزار شد. تالار “کاسپین” هتل بین المللی اسپیناس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید