همایش هزاره شیخ جام فرصتی برای توسعه و اعتلای همه جانبه تربت جام


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842598

فرماندار تربت جام در سمپوزیوم هزاره شیخ جام:

جمشیدی با بیان اینکه تربت جام پایتخت وحدت در کشور است، گفت: فضایل، اخلاق، کردار و سیره شیخ جام با سرنوشت مردم تربت جام و تربت جام عجین شده است. جم به عنوان شهر عرفان، ادب و هنر، پایتخت وحدت شیعه و سنی در کشور شناخته می شود و در تاریخ جاودانه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین جمشیدی فرماندار تربت جام در نشست هم اندیشی هزاره شیخ جام که پیش از ظهر امروز در تالار تربت جام با حضور ائمه جماعات تربت جام، اهل سنت، معتمدین، فرهیختگان و جمعی از رجال و زعامت برگزار شد. اقشار مختلف مردم تربت جام را پایتخت اعلام کردند. وحدت در کشور مهم است، وی بیان کرد: فضایل، اخلاق، کردار و رفتار شیخ جام با سرنوشت مردم تربت جام آمیخته است و تربت جام به شهر عرفان، ادب و هنر معروف است. ، پایتخت وحدت شیعه و سنی در کشور است و در تاریخ ثبت شده است.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره هزاره شیخ جام در تربت جام فرصتی بی نظیر برای آشنایی با این شهرستان در سایر عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عرفانی، ادبی، واحد، همگرا و هنری است. که آثار و اندیشه های شیخ جم در سطح ملی و منطقه ای برای همگان شناخته شود.

فرماندار تربت جام در پایان خاطرنشان کرد: کنگره بین المللی هزاره شیخ جام 31 و 3 تیرماه سال جاری با حضور میهمانان خارجی، ملی، استانی و شهرستانی در تالار ساربانی دانشگاه آزاد تربت جام برگزار می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید