همبستگی ملی در دفاع و مقاومت مردمی نمونه ای از ایثار در آزادسازی خرمشهر بود / مرزبانان چشمان بیدار رژیم مرزبانی هستند


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839793

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور:

نوری نژاد با اشاره به اینکه انسجام ملی در دفاع و مقاومت مردمی نمونه ای از ایثار در آزادسازی خرمشهر است، امانت داری را یکی از مهم ترین ویژگی های پلیس در صحنه های ماموریت برشمرد و گفت: نگاه تیزبین ما به مرزها است. در کنار.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدعلی نوری نژاد امروز در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان مرکز آموزش تخصصی علوم مالک اشتر اراک در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی هرمشهر و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار داشت: همه ما هستیم. در مجموعه فرماندهی انتظامی کل کشور هستند.

وی از حضور خانواده های دانش آموختگان مراکز آموزشی در این مراسم که این گونه فرزندان خداپرست و فداکار را به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحویل دادند، تقدیر کرد.

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و دلاورمردی های رزمندگان اسلام هستیم، افزود.

سردار نوری نژاد افزود: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی از امام حسین (ع) الگوبرداری می کنند و در تمام مراحل خدمت چه در سرود و شعر حماسی و چه در عمل از شهدا الگو می گیرند.

وی وظیفه امانتداری را از مهمترین ویژگی های پلیس در صحنه های مختلف ماموریت برشمرد و گفت: پلیس معتمد قابل اعتماد است و با حفظ اسرار و حقایق در صحنه های ماموریت به مردم خدمت می کند.

این مقام ارشد انتظامی کشور با تاکید بر اعمال تمریناتی که دانش آموختگان پس از ورود به عرصه خدمت در دوره های آموزشی تسلط پیدا کرده اند، گفت: موظف به رعایت انضباط در تمامی مقاطع خدمت هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در ادامه سخنان خود خطاب به فارغ التحصیلان و دانشجویان مراکز آموزشی فراجا تاکید کرد: باید برای جوانان خود ارزش قائل شوید و در تمامی عرصه ها در راستای خودسازی و خدمت شایسته به مردم خود از آن نهایت استفاده را ببرید. . و خانواده ها

این مقام ارشد فراجا با تاکید بر استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و فناوری های آماده خدمت گفت: کارکنان نیز باید با استفاده از این فناوری ها و تجهیزات خدمات مناسب، بهتر و دقیق تری به شهروندان ارائه دهند.

سردار نوری نژاد با تاکید بر تلاش نیروی انتظامی کشور برای تامین نیروی کار از ساخت 60 هزار واحد سازمانی در دو دوره پنج ساله خبر داد.

وی با بیان اینکه مرزبانان هوشیار در داخل کشور محسوب می شوند، افزود: این نیز مال و ناموس مردم بود و جان خود را در این راه داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور به تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رعایت ایمنی تردد موجب آرامش شهروندان در طول سفر می شود.

سردار نوری نژاد در پایان بر حفظ روحیه و معنویت دوره در طول خدمت تاکید کرد و گفت: شهید ابراهیم هادی مزین به نام این شهید بزرگوار مهمترین و شایسته ترین الگوی جوانان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید