همجنس گرایان در اتفاقات اخیر کشور به دنبال میدان بودند/ تربیت اسلامی سپهر در خانه آغاز می شود


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914815

ذوالفقاری گفت: تمدنی که در حوزه معارف اسلامی فهمیده می شود، از خانه شروع می شود و آن خانه ای که رکن اصلی آن مادر است و پاکی و محبت مادر بر همه سایه افکنده است و خانه ای که در آن رکن اصلی مادر است. مادر شهید است و دیگران را پرورش می دهد. «ایثار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ دکتر سید محمد ذوالفقاری معاون امور بین الملل آستان قدس رضوی در همایش مادران فاطمیه تربیت حسینی تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: در علوم اجتماعی مفهومی به نام کج طبی وجود دارد که به معنای حذف یک مفهوم و قرار دادن آن بر جای دیگری شبیه به یکی از این کلمات که تحریف شد مفهوم تمدن است.

معاون امور بین الملل آستان قدس رضوی تصریح کرد: تمدن اسلامی ما در حال گسترش دامنه خود در منطقه بین النهرین، ایران، عراق، سوریه و کشورهای اسلامی آن و ایجاد کتابخانه های عظیم و گرفتن فرهنگ عظیم و حفظ آن از این تمدن است.

ذوالفقاری گفت: تمدنی که در حوزه معارف اسلامی فهمیده می شود، از خانه شروع می شود و آن خانه ای که رکن اصلی آن مادر است و پاکی و محبت مادر بر همه سایه افکنده است و خانه ای که در آن رکن اصلی مادر است. مادر شهید است و دیگران را پرورش می دهد.» او تربیت می کند که خودش را فدا کند.

وی ادامه داد: مادری که هشت نفر از اعضای خانواده اش را شکنجه می کند و در نهایت خودش بال و پر می کند و مسئول حرف هایش است.

معاون امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت: در حوادث 80 روز گذشته دیده شد که چگونه مظاهر تمدن غرب مانند همجنس گرایان و امثال آنها می خواهند آنچه را که دولت غربی به دست آورده است صحنه سازی و اجرا کند. و بهترین راه را برای خجالت کشیدن خود نشان دادند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلخی های اتفاقات اخیر، اتفاقات خوبی هم بود، برخی از چهره ها هر چقدر هزینه کردیم، اما چهره واقعی آنها مشخص نشد، اما خودشان در اغتشاشات اخیر آبروریزی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید