همدردی غرب با جاسوس دلیل بر دروغگویی غرب است/ غرامت آجیل سوخته غرب مصداق بارز مقامات امنیتی ایران است


ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816351

ابوالفضل صادقی گفت: نازنین زاگری یک شبکه جاسوسی در ایران بود و همدردی غربی ها با آن نمونه دیگری از رفتارهای جنجالی غربی هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، نازنین زاگری، جاسوس ایرانی-انگلیسی که در ایران به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد، فروردین ماه ۱۳۹۵ هنگام خروج از کشور به مقصد لندن دستگیر شد.

مقامات انگلیسی در تلاشی مذبوحانه برای آزادی و محاکمه وی در ایران برای پرهیز از افشای نقش مخرب و جنایات وی، در اقدامی جنجالی و انتشار تصاویر احساسی نازنین زاگری و پسر خردسالش گفتند که زاگری به سادگی “ساده است. یک شهروند”. و “مادر بی گناهی” که فقط برای دیدار با خانواده اش به ایران سفر کرده و دستگیر شده است.

البته این گونه جنجال های رسانه ای در غرب تازگی ندارد و در حالی که مردم مظلوم یمن و فلسطین و بسیاری از کشورهای مسلمان در پوشش استکبار در حال نابودی و شهادت هستند، با فرزندان مرفه اوکراین همدردی می کنند و به دنبال تغییر افکار عمومی هستند. مزیت – فایده – سود – منفعت.

ابوالفضل سجی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت از جاسوسی نازنین زاگری خبر داد و گفت: در پوشش شبکه خیریه تامسون رویترز در ایران شرکت می کند.

وی افزود: علیرغم تمام تلاش های مقامات انگلیسی برای عدم تعقیب وی، وی 5 سال است که در زندان به سر می برد و اطلاعات و تماس های اینترنتی وی به طور کامل فاش شده و اکنون تبدیل به مهره ای سوخته شده است که وجودش ارزشی ندارد.

به گفته این تحلیلگر و کارشناس سیاسی، این اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر شناسایی شبکه جاسوسی و انهدام باند، 14 هزار میلیارد تن گردوی سوخته را به عنوان غرامت جایگزین کرد و این مبلغ بین 12 میلیون فقیر ایرانی تقسیم شده است.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: اصولاً کسانی که به عنوان جاسوس و عوامل خارجی دستگیر شده اند، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی آنچه را که در روند رسیدگی به پرونده و جلسات دادگاه و به اصطلاح نیاز دارند دریافت کرده اند. تخلیه اطلاعات و بعد دیگر ارزشی برای نگه داشتن آنها ندارد، در ازای امتیازی از کشور مقابل او را آزاد می کنند و در کشور ما محاکمه می شود، اما اعدام او فایده ای ندارد، فقط باعث ایجاد جاسوسی رسانه ای علیه ما می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت های لیبرال و غربگرای گذشته متأسفانه اجازه ورود جاسوسان انگلیسی به کشور را داده اند و جیسون رضایی و نازنین زاگری افرادی بودند که اقتدارشان در دولت سیزدهم به فعالیت آنها در کشور پایان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید