همدلی و اتحاد عامل بازدارنده مشکلات کشور است


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807876

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه اقتدار کشور نیازمند وحدت است، گفت: اقتدار امروز کشور در سایه همدلی و وحدت با همه مشکلات شکل گرفته است تا حرکتی از سوی دشمنان برای استفاده از آن صورت نگیرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد همزمان با چهل و سومین جشن انقلاب در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی تاریخی امام خمینی (ره) این شهر گفت: نخواستند. رضاشاه را اخراج کنند و او اخراج کنند.

مهدوی نژاد با اشاره به حمایت گار از شاه ایران گفت: محمدرضا شاه حافظ منافع انگلیس بود نه منافع مردم ایران، از این رو دولت انگلیس و آمریکا با حمایت مردم سعی کردند او را حفظ کنند. خمینی (ره) غرق شد.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه انقلاب را باید از حاشیه دور نگه داشت، گفت: آنچه جوانان و فرهیختگان باید بدانند این است که انقلاب و نظام اسلامی را از برخی انفعالات مسئولان جدا کنند، این انقلاب زمانی که پیروز شد، اصلی ترین آن است. اهداف نزدیک به حکومت خدا و نزدیک به اسلام بود.

وی با اشاره به جهاد تبیین در جامعه گفت: به فکر جهاد تبیین باشید. انقلاب با وجود همه فراز و نشیب های مقامات بعد از انقلاب دستاوردهای بزرگی به همراه داشت، مثلاً اگر قدیمی ها پزشکان عمومی پاکستان و بنگلادش را به یاد داشته باشند، «و هندی ها در ایران تمرین می کردند، اما اکنون ایران یک مرکز پزشکی است.

مهدوی نژاد با بیان اینکه انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر ضروری است، گفت: حامیان انقلاب باید تلاش کنند و کسانی که دوران سخت پهلوی را درک می کنند باید این تجربه را به نسل بعد منتقل کنند، زیرا برخی می گویند ارزانی. در گذشته، باید ببینید چند درصد از مردم در آن زمان توانایی خرید داشتند.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه دولت کشور نیازمند وحدت است، تصریح کرد: اقتدار امروز کشور با همه مشکلات در سایه همدلی و وحدت شکل گرفته و حرکتی برای استفاده دشمنان وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید