همسایگی به توسعه اقتصادی کمک می کند/ سفر رئیس جمهور به قطر یک دستاورد قابل توجه است


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810516

سنگدوینی با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر گفت: کشورهای همسایه برای ما مهم هستند و می توانیم با این کشورها روابط خوبی داشته باشیم و این به توسعه روابط اقتصادی کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما رمضان گفت: یکی از اولویت ها و لهجه های مقام معظم رهبری ارتباط با دنیا به ویژه روابط تجاری و اقتصادی است و در این راستا کشورهای همسایه باید اولویت اول ما باشند. “

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان به سفر رئیس جمهور به قطر اشاره کرد و ادامه داد: کشورهای همسایه برای ما مهم هستند و می توانیم روابط خوبی با این کشورها داشته باشیم و این به توسعه روابط اقتصادی کمک می کند.

سنگوینی گفت: ما مدت‌هاست که روابط خوبی با قطر داشته‌ایم و سفر هیئتی بلندپایه به قطر می‌تواند نتایج خوبی برای این کشور به همراه داشته باشد.

وی افزود: قطر نیز یکی از کشورهایی است که روابط خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و طی سالیان گذشته در زمینه صنعت، گاز و نفت پیشرفت خوبی داشته است و می تواند به اقتصاد ایران کمک کند و باید در کشورهای همسایه جایگاهی داشته باشد. . «بهبود مبادلات اقتصادی و تجاری.

این مسئول بیان کرد: گلستان با کشورهای CIS ارتباط دارد و در صورت فراهم شدن شرایط می توانیم رونق اقتصادی را در این منطقه متبلور کنیم و شرایط بهتری را برای کشور ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید