همسرم به من گفت تو رفتی پرسپولیس خونه نرو! سجادی اصرار به حضور من در پرسپولیس دارد، آجورلو هم گفت بیا

ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796622

از وزیر ورزش خواستم اجازه دهد در فدراسیون زرهانه بمانم

رئیس فدراسیون ورزشی زرهان گفت: همسرم به من گفت پرسپولیس رفتی، به خانه برنگرد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرعلی باران چسمه رئیس فدراسیون ورزش های زرهانه و کشتی پهلوانی درباره پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: محبت سجادی به من زیاد است و گفت بیا و به این باشگاه کمک کن. از او خواستم اجازه دهد در فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی بمانم چون خیلی دوستش دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سجادی چنین اجازه ای به او داده یا همچنان اصرار به حضورش در پرسپولیس دارد، گفت: سجادی واقعاً من را دوست دارد و من هنوز در مصر هستم تا به پرسپولیس بروم اما ورزش زرهانه که ورزش ملی ماست، او آنقدر عقب مانده که دوستش دارم. “من اینجا هستم. باید ببینیم خدا چه می خواهد و چه خبر است.

رئیس فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای با بیان اینکه مشخصا با چنین پاسخی وسوسه شده که در پرسپولیس حکمرانی کند، توضیح داد: من قبلاً عضو هیئت مدیره باشگاه پاس بودم و وضعیت باشگاه ها را می دانم. وضعیت بدهی پرسپولیس زیاد جالب نیست و آنها افراد شایسته تری از من هستند و به همین دلیل از سجادی پرسیدم که آیا می تواند فرد دیگری را انتخاب کند؟

باران چسمه درباره بررسی وضعیت بدهی پرسپولیس گفت: «مالیات و استقلال پرسپولیس خیلی بالاست. البته آجورلو به عنوان مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت وضعیت استقلال را تا حد زیادی بهبود بخشید. واقعا کار می کند. او حتی پیشنهاد داد که به اینجا بیاید و من کمک خواهم کرد اما افراد بهتر از من می توانند در این باشگاه کار کنند زیرا پرسپولیس به کمک بیشتری نیاز دارد.

وی در ادامه در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم گفت: به سجادی گفتم اگر می توانم کمک کنم، اما مدیرعامل باید در بحث اقتصادی به دنبال فردی باشد که پول خوبی به جیب بزند تا مشکل مالی پرسپولیس را حل کند. البته همسرم به من گفت که اگر به این باشگاه بروی به خانه برنمی گردد، چون شرایط پرسپولیس به گونه ای نیست که با روحیه من سازگاری داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید