همسر ایرانی سیدورف چگونه او را مسلمان کرد؟

همسر ایرانی سیدورف چگونه او را مسلمان کرد؟

روز جدید :کلارنس سیدورف، هافبک سابق هلند و رئال مادرید مسلمان شد.

کلارنس سیدورف، ستاره سابق رئال مادرید با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که مسلمان شده است. سیدورف یکی از درخشان ترین ستاره های نسل خود بود که تجربه بازی در رئال مادرید، اینتر و میلان را داشت. وی از سال 1994 تا 2008 نیز برای تیم ملی هلند بازی کرد. سیدورف چند ماه پیش با انتشار عکس هایی از نامزدی خود با دختری ایرانی مسلمان به نام سوفیا مکرماتی خبر داد. ستاره سابق میلان چند روز پیش در پستی در اینستاگرام رسمی خود اعلام کرد که مسلمان شده است.

سیدورف در این پست نوشت: تشکر ویژه برای همه پیام های زیبایی که برای تبریک پیوستن به خانواده مسلمان ارسال کردید. من بسیار خوشحالم که به همه برادران و خواهرانم در جهان پیوستم، به ویژه صوفیه عزیزم که بیش از هرکس دیگری معنای عمیق اسلام را به من آموخت.

ملی پوش سابق هلند و رئال در ادامه این پست در اینستاگرام خود با اشاره به اینکه برخلاف بسیاری دیگر تصمیمی برای تغییر نام خود نداشته است، خاطرنشان کرد: نامم را تغییر ندادم و با نامی که پدر و مادرم برایم انتخاب کردند ادامه خواهم داد. کلارنس سیدورف! “با عشق به همه انسانهای جهان.”

از هشتگ های سیدورف در این نشریه مشخص می شود که وی رسما در یکی از مراکز مذهبی امارات مسلمان شده است.

سوفیا مکرماتی نامزد ایرانی کلارنس سیدروف است

سپیده مکرماتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟ کلارنس 45 ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار “صوفیا” آشنا شد، زنی که در کانادا زندگی می کند و به میلان و دبی نیز سفر می کند. برخی منابع می گویند او دانشجوی الکترونیک است و برخی منابع می گویند رشته تحصیلی او بازرگانی است. این ایرانی در حساب اینستاگرام خود خود را سفیر جهانی اسکاویا و سفیر حسن نیت بنیاد هرزور معرفی کرد.

کلارنس تا 10 ماه پیش عکسی از سپیده در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کرد اما حالا نه تنها عکسی از این زن ایرانی در اینستاگرامش دارد بلکه همیشه در مراسم های مختلف کنار هم هستند. سپیده مکرمتی نیز از ازدواج قبلی خود دو فرزند به نام های نیما و دیاکو دارد. سیدورف در عین حال چند ماه پیش با انتشار عکس هایی از نامزدی خود با دختری ایرانی مسلمان به نام سوفیا مکرماتی خبر داد.

کلارنس سیدورف، هافبک سابق هلند و میلان اعلام کرد که مسلمان شده است.

همسر ایرانی کلارنس سیدورف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این مراسم ابراز خوشحالی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید