همسر این فوتبالیست مشهور پس از خیانت، درخواست طلاق داد

همسر این فوتبالیست مشهور پس از خیانت، درخواست طلاق داد

مدتی است که دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی در یک کلوپ شبانه دستگیر و زندانی شده است.

آلوس در ابتدا منکر رابطه اش با زن جوان شد، اما بعداً اظهار داشت که رابطه بین آنها توافقی و توافقی بوده است. خوانا سانز، همسر 29 ساله دنی آلوز، پس از شنیدن این ادعاها، عکس های خود را به همراه آلوز از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

تلویزیون اسپانیایی “تلسینکو” گزارش داد که آلوز از دیدن خوانا در زندان خودداری کرد و اکنون خوانا به وکلایش اطلاع داده است که می خواهد طلاق بگیرد. او که در سال 1396 با آلوس ازدواج کرده است، هنوز در این مورد اظهار نظر رسمی نکرده و تنها از رسانه ها خواسته است که به زندگی خصوصی او احترام بگذارند و او را که از مرگ مادرش رنج می برد، با اخباری آزار ندهند.

جوانا در ابتدا از همسرش حمایت کرد، اما بعداً عکس های او را حذف کرد و فقط عکس های مربوط به تبلیغات را در صفحه خود نگه داشت.

آلوس همچنین توسط باشگاه خود پوماس اخراج شد.

یک دختر 23 ساله مدعی شد که در 30 دسامبر در باشگاه شهر مورد تعرض آلوس قرار گرفته و در نتیجه آلوس در 20 ژانویه دستگیر شده است. آلوس ابتدا منکر آشنایی با دختر شد، اما بعداً به دادگاه گفت که رابطه او توافقی بوده و هیچ تجاوز یا تجاوزی در کار نبوده است.

سیلویا بوش، نماینده خوانا، در پاسخ به سوالی درباره گزارش طلاق در تلویزیون اسپانیا گفت: “خوانا هیچ اظهارنظری نخواهد کرد و به این کار ادامه خواهد داد.”

در این بین همسر سابق آلوز از این بازیکن دفاع کرد. دانا دینورا اوایل هفته گذشته گفت: “من هنوز در شوک هستم.” این مثل یک کابوس است.» تاجر برزیلی در مصاحبه ای با تلویزیون اسپانیا گفت: «دنی هرگز این کار را نمی کند. به مدت 10 سال. «این یک شوک بزرگ برای من و فرزندانم بود.

دادگاه در حال بررسی این پرونده است اما ماهیت دقیق اتهامات وی را تایید نکرده است. وکیل جدید آلوز روز دوشنبه درخواست وثیقه داد و با توقیف گذرنامه موکلش موافقت کرد تا او نتواند اسپانیا را ترک کند و در صورت لزوم از برچسب الکترونیکی برای جلوگیری از هرگونه امکان فرار استفاده کند.

انتظار می رود در ماه آینده تصمیمی در مورد آزادی مشروط آلوس گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید