همه شما، گروه، فشار دهید / بنشینید، بابا، ریاضیدان! / خیلی مشتاق بودم به دادگاه بروم; آیا برای یک سیلی آماده اید؟ / خائن کسی است که از محیط دانشگاه استفاده می کند و ارکان نظام را لعن می کند

همه شما، گروه، فشار دهید / بنشینید، بابا، ریاضیدان!  / خیلی مشتاق بودم به دادگاه بروم;  آیا برای یک سیلی آماده اید؟  / خائن کسی است که از محیط دانشگاه استفاده می کند و ارکان نظام را لعن می کند

دیدار دانشجویان دانشگاه شریف با علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو جنجالی شد. علیرضا زاکانی در میانه سخنان خود وقتی از اقدامات خود در دوران نمایندگی در خصوص مبارزه با فساد صحبت می کرد، با واکنش برخی از دانشجویان مواجه شد و با عصبانیت پاسخ داد: «اینقدر بی تاب بودم که به دادگاه بروم. آیا برای یک سیلی آماده اید؟ واکنش دانشجویان به این اظهارات، خشم زاکانی را بیش از پیش برانگیخت.

خیلی مشتاق بودم که به دادگاه بروم. آیا برای یک سیلی آماده اید؟ / خائن کسی است که از محیط دانشگاه استفاده می کند و به ارکان نظام توهین می کند / شما گروهی / من فاسد هستم؟ / حسابی، حرف هایت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار کردی؟ / بنشین پدر، ریاضیدان! / از اینکه من طرف حقایق هستم و به جنگ با مفسدان رفته ام روایتی را تعریف می کنم؟ / تمام عمرت داد میزنی / با «گروه فشار» هیچکس به جایی نمی رسد.

دیدار دانشجویان دانشگاه شریف با علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو جنجالی شد.

در ابتدای این جلسه چند تن از دانشجویان به بیان نظرات، انتقادات و شبهات خود در خصوص مسائل مختلف حاکم بر فضای دانشگاه، اداره پایتخت و کشور پرداختند.

علیرضا زاکانی در میانه سخنان خود وقتی از اقدامات خود در دوران نمایندگی در خصوص مبارزه با فساد صحبت می کرد، با واکنش برخی از دانشجویان مواجه شد و با عصبانیت پاسخ داد: «اینقدر بی تاب بودم که به دادگاه بروم. آیا برای یک سیلی آماده اید؟ واکنش دانشجویان به این اظهارات، خشم زاکانی را بیش از پیش برانگیخت.

دیدگاهتان را بنویسید