همه متوجه مظلومیت پیکان شده اند/ بازی مقابل لیدر لیگ برتر سخت است


ساعت: 23:07
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919646

امیدوارم به آنچه می خواهیم برسیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر محسوب می شود و بی شک کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: شرایط فنی خوبی داریم. متاسفانه در چند بازی اخیر با بدشانسی و البته اشتباهات داوری مواجه شدیم و نتوانستیم نتایج مورد نیاز خود را بگیریم. با این حال ما آنالیز خوبی از تیم پرسپولیس داریم و تمرینات منظم و کوتاهی داشته ایم. امیدوارم بازیکنان از اشتباهات خود در بازی های گذشته درس بگیرند و بازی خوبی مقابل لیدر لیگ برتر انجام دهیم.

وی افزود: فکر نمی کنم لازم باشد از پرسپولیس صحبت کنم. همه می دانند که این تیم کادر خوب و با تجربه ای دارد و از بازیکنان باتجربه و بین المللی بهره می برد. آنها صدرنشین لیگ هستند و بدون شک در این بازی برای ما سخت خواهد بود. با این حال امیدوارم بازیکنان توصیه هایی را که در جلسات و تمرین به آنها داده ایم به خوبی اعمال کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: گل محمدی مربی بزرگ و خوبی است و کارنامه اش مشخص است. هر دو تیم تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مورد نیاز انجام خواهند داد. امیدوارم بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم و فوتبالی را به نمایش بگذاریم که همه هواداران از آن لذت ببرند.

حسینی تصریح کرد: نمی خواهم درباره داوری چیزی بگویم که فشار مضاعفی به منصوریان، داور بازی فردا و دستیارانش وارد کند. فکر می کنم همه متوجه مظلومیت پیکان شدند. امیدوارم تیم داوری بازی پرسپولیس روز خوبی داشته باشد و بهترین قضاوت را انجام دهد.

وی درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ساسان حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده حضور در زمین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید