همه مردم جهان فارغ از مذهب باید برای محکومیت شهادت خبرنگار الجزیره تلاش کنند/ احساسات صهیونیستی قتل و جنایت علیه مردم است.


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839722

رئیس شورای خلافت ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

رئیس شورای خلافت ارامنه در اصفهان و جنوب ایران درباره شهادت ناجوانمردانه شیرین ابوعقلی روزنامه نگار مسیحی الجزیره توسط مزدوران صهیونیست گفت: خلق و خوی آنها قتل و جنایت علیه مردم مظلوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ورج درمادیروسیان در گفتگوی اختصاصی با صاحب نیوز درباره شهادت ناجوانمردانه شیرین ابوعقله روزنامه نگار مسیحی الجزیره توسط مزدوران رژیم صهیونیستی گفت: آنها صهیونیست ها را محکوم کردند و حتی دیدند رسانه های معاند این خبر را پوشش می دهند.

رئیس شورای خلافت ارامنه در اصفهان و جنوب ایران افزود: کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی از نظر جامعه ارامنه و همچنین خلافت بسیار ناپسند و جنایتکارانه است. به دلیل شهادت سرکوب شده یک خبرنگار الجزیره؛ ما این موضوع را به شدت محکوم می کنیم. شیرین ابواکله در حال انجام وظیفه بود که از خبرگزاری الجزیره برای انتشار حقایق در فلسطین آمد که متأسفانه توسط این رژیم کشته شد که شهادتش واقعاً بسیار غم انگیز بود.

ورج درمردیروسیان خاطرنشان کرد: این اقدام شنیع رژیم صهیونیستی باعث شده است که آنها دست خود را به روی همه مردم جهان باز کنند و به همگان بفهمانند که مخالف همه حقایق هستند و خلق و خوی آنها قتل و جنایت علیه مظلوم است.

رئیس شورای خلافت ارامنه در اصفهان و جنوب ایران افزود: همه مردم جهان فارغ از مذهبشان باید تمام تلاش خود را برای محکومیت این اقدام شنیع به کار گیرند، زیرا محکومیت جنایت علیه مردم مظلوم مهم است. . حتی اگر یک خبرنگار مسلمان هم بود، فکر می کنیم رژیم صهیونیستی محکوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید