همه چیز درباره جنجالی ترین بازیکن پرسپولیس; خط قرمز یحیی دور نام ستاره سرخ؟!

همه چیز درباره جنجالی ترین بازیکن پرسپولیس;  خط قرمز یحیی دور نام ستاره سرخ؟!

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هواداران به تساوی صفر رسید و احمد گوهری عملکرد قابل قبولی درون دروازه پرسپولیس داشت. او برای اولین بار در پرسپولیس موفق شد پاکسازی کند تا در روزهایی که حامد لاک به دلیل بی انضباطی اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد، کمتر هواداری به فکر بازگشت او به میادین است.

قهرمان پنج فصل لیگ برتر در حالی که قرمزها فرمول همیشگی خود را فراموش کرده اند برای تکرار عکس های قهرمانی با جام با چالشی جدی مواجه است. فرمول با کلید اصلی “Clean Sheet”.

حامد لاک که یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم در لیگ برتر بیستم و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 بود، در این فصل انتظارات را برآورده نکرد.

بحران از شب جشن قهرمانی شروع می شود

لک که تمام حواشی گذشته خود را کنار گذاشت، در آخرین بازی فصل گذشته نقطه عطفی بود تا توانایی خود را در ایجاد حاشیه آغاز کند. او در شبی که پرسپولیس با پیروزی پیکان پنجمین قهرمانی را به دست آورد، در برابر گریه های کریم باقری سکوت نکرد تا خونسردی خود را در زمین حفظ کند تا با یکی از بزرگان روی نیمکت دیدار کند. همین رفتار دروازه بان اول پرسپولیس برای جلوگیری از حضور دستیار آقا یحیی گل محمدی در جام قهرمانی کافی بود.

اولین دیدار آخرین دیدار نبود

یحیی بلافاصله پس از این اتفاق از حامد لک عذرخواهی کرد و به او و مدیر برنامه هایش گفت تا زمانی که رسما از باقری عذرخواهی نکرده و نظر سرمربی تیم را نگرفته اجازه بازگشت به تمرینات پرسپولیس را ندارد. حامد لک پس از این موضوع از کریم بهاگری عذرخواهی کرد و به گل محمدی قول داد که دیگر حواشی ایجاد نکند.

فراموش کردن تور بسته فصل

با شروع فصل جدید، لاک فراموش کرد کلین شیت را ثبت کند. او یکی از گزینه های حضور در اردوهای تیم ملی ایران بود. او در هفته های ابتدایی لیگ برتر به قدری عملکرد ضعیفی داشت که سرمربی پرسپولیس مجبور شد روی نیمکت خود بنشیند و از بوژیدار رادوشوویچ در این تیم استفاده کند. با این حال لاک پس از چند هفته غیبت به تور سرخ پوشان بازگشت اما هنوز مطمئن نبود که جدایی ناگهانی رادو از پرسپولیس تصمیم به جذب این دروازه بان در نیم فصل زمستانی بگیرد یا خیر.

نگاهی به حاشیه جنجالی ترین بازیکن / بهترین دروازه بان پرسپولیس در آسیا چگونه از لیست گل محمدی خارج شدید؟

مطمئنا بهتر از حاشیه ای است

ادامه روند نزولی حامد لک در دروازه پرسپولیس باعث شد احمد گوهری خیلی زود جای او را بگیرد تا این بار نه تنها لک به طور کامل نیمکت نشین شود، بلکه دربی 98 مقابل آبی ها و شانس بازگشت هواداران را نیز رقم بزند. به سلول شبکه را از دست بده اقبالی که در ابتدا از گوهری در پرسپولیس استقبال کرد، نه تنها به مرور زمان مقابل حضور گوهری موضع گرفت و به اشتباهات شخصی او ادامه داد، بلکه در تمرینات آنقدر ضعیف شد که یحیی فعلاً حضورش را محدود کرده است.

مردی ناسپاس پر از حاشیه!

گل محمدی حامد لاک را به دلیل بی انضباطی های متوالی به زندان انداخت، اما شایعات فراوان او تصمیم گرفت نام خود را در لیست تمدیدات زودهنگام قرار دهد تا رضا درویش در اولین روزهای کاری خود قراردادش را تمدید کند، اما در مورد عملکرد خود نیز اظهار نظری نکرد. که لک بتواند در یک شیب تند به کار خود ادامه دهد.

خداحافظی زودهنگام با بازگشت بیرانوند؟

بخت پس از تکرار اشتباهات فردی در تدارکات پرسپولیس مقابل تیم امید توسط یحیی گل محمدی مورد توبیخ قرار گرفت اما رفتار غیرقابل قبول او در واکنش به انتقادات سرمربی باعث شد تا از تمرین تا دستور بعدی اخراج شود.

در روزهایی که لک می توانست نه تنها در پرسپولیس، بلکه در جام جهانی 2022 امسال هم قهرمان شود، اما دروازه بان مژه چنان چاهی حفر کرد که هیچکس کاری از دستش بر نمی آورد.

شایعه جدایی لچه از پرسپولیس در پایان فصل بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد در حالی که علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران پس از نمایش نامطلوب در بواویستای پرتغال و پرتغال نشانه هایی از تمایل خود برای بازگشت به فوتبال کشور را نشان می دهد. او بدش نمی آید که به پرسپولیس برگردد، یک بار دیگر تیم شماره یک شده و همچنان در آستانه جام جهانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید