همه کمیسیون های کنگره ملی شهدا برای برگزاری یک جلسه باشکوه در میدان هستند

زمان: 14:19
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776764

فرمانده سپاه انصارالمهدی در استان زنجان گفت: سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار با جلسه به پایان نمی رسد ، توضیح داد: برگزاری جلسه آغاز حرکتی است که مسیر آینده و وظیفه ما در قبال شهدا و مبارزه آنها را روشن می کند. و فداکاری و روشن می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به پیش بینی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان گفت: دست خانواده های شهدا و ایثارگرانی را که در این مدت همکاری خوبی برای برگزاری داشته اند می بوسم. کنگره

وی گفت: با همکاری کمیته های مختلف ، مسئولان ، ذینفعان و رهبری معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان کارهای خوبی انجام شده است که برای نسل های آینده ادامه خواهد داشت و نتایج این تلاشها در روز جلسه دیده و شنیده خواهد شد. “

سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار با جلسه به پایان نمی رسد ، گفت: این دیدار آغاز حرکتی است که مسیر آینده و وظیفه ما در قبال شهدا و مجاهدت و ایثار آنها را روشن می کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ما با تمام توان به اجرای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نمی پردازیم.

وی گفت: کارهای مربوط به کنگره شهدا تا کنون با کمک همه دستگاه ها با کمترین هزینه و بالاترین نتایج در حال پیشرفت است و با توجه به جلسه پیش رو انتظار داریم همه کمیته ها به میدان بیایند و همه ما کمک کنید تا شکاف ایجاد نشود.. “و این مراسم باید به افتخار 3535 شهید استان زنجان برگزار شود ، زیرا زندگی ما برکت یافته از خون پاک شهدا است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: نه تنها خانواده شهدا هیچ توقعی از مسئولان ندارند بلکه مادری که سه فرزند خود را به نام نظام و انقلاب فدا کرد می گوید اگر فرزندی به اندازه موهایم داشتم ، من همه آنها را فدای انقلاب می کنم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی در استان زنجان با تاکید بر توجه ویژه به شهدا و خانواده شهدا ، گفت: اساسنامه. “

وی گفت: کنگره شهدا بهانه ای است برای برخورد با رزمندگان دفاع مقدس ، عصیان و مشکلات آنها ، تا شرمنده آنها نباشیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید