همکاری این تیم با استقلال برای پیروزی مقابل پرسپولیس

چراغ سبز کالسکه نساجی فرهاد مجیدی برای حمله به پرسپولیس! سرمربی استقلال پس از اعلام جرایم از سوی کمیته انضباطی، شاگردانش را از مصاحبه محروم کرد.

تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت های جام حذفی به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود.

سرمربی استقلال در آستانه بازی با نساجی مازندران از این باشگاه خواست که بیانیه ای صادر نکند و روی دیدار با نساجی تمرکز کند. حواشی بعد از دربی توسط مربیان و نمایندگان رسانه های دو باشگاه شکل گرفت.

حالا که کمیته انضباطی جرایم را اعلام کرده، سرمربی استقلال با محرومیت از مصاحبه شاگردانش از باشگاه خواسته از هرگونه اظهارنظری خودداری کند. با این حال قرمزها همچنان به محرومیت شش جلسه ای یحیی گل محمدی اعتراض دارند.

وی در آستانه دیدار با استقلال بیانی مربی نساجی گفت: پاسخ مجیدی به پرسپولیس فوق العاده بود هرکسی درباره خودش نظری دارد. صحبت های مجیدی را شنیدم و جواب خوبی به پرسپولیسی ها داد. اگر نتایج خارج از زمین باشد، پنج عنوان قهرمانی پرسپولیس در سال های اخیر از میادین حذف شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما از فوتبال خود لذت نمی بریم. نه بازیکن و نه مربی راضی نیستند چون فقط حاشیه داریم. هیچ کس پس از برد یا باخت حقایق را نمی گوید، حتی اگر بگوید، به آنها حمله می شود تا دلیل آن را بگویند. اگر نتایج خارج از زمین است، چرا وقت تلف کرده و بازیکنان گران قیمت را جذب می کنیم؟ متأسفانه مصاحبه و اظهارنظر به روشی جدید در فوتبال ایران تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، صحبت های مربی نساجی مازندران در آستانه دیدار با استقلال؛ با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه شد. آنها در فضای مجازی به صحبت های سرمربی نساجی در آستانه دیدار مقابل استقلال از جام حذفی واکنش نشان دادند و معتقدند این حرف ها علیه پرسپولیس خارج از اصول اخلاق ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید