همکاری بانک صادرات ایران با پالایشگاه ها افزایش می یابد


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918304

محسن سیفی،عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران از نمایشگاه “مدیریت فناورانه محصولات دانش بنیان در صنعت نفت” بازدید و در دیدار با مدیران شرکت های حاضر در این نمایشگاه تاکید کرد: بانک از صنعت نفت و پتروشیمی حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، سیفی با اشاره به توانمندی های فراوان این بانک از جمله پوشش بسیار بالای جغرافیایی داخلی و خارجی در بین بانک های ایرانی گفت: بانک صادرات ایران یکی از بانک هایی است که دارای بزرگترین است. حجم پرداخت ها دارای امکانات و تعداد مشتری در شبکه بانکی می باشد.

عضوهیئت مدیره بانک صادرات ایران همچنین به تمرکز همزمان این بانک بر مشتریان دائمی و خاص اشاره کرد و گفت: در برخورد با مشتریان بزرگ رویکرد تجاری را دنبال می کنیم. از این رو ما در صنایع مختلف سرمایه گذاری کرده ایم و خدمات و محصولات بانکی و مالی مختلفی را با توجه به نیاز مشتریان خود ارائه می دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت صنایع نفت و پتروشیمی کشور افزود: بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای افزایش تولید در صنعت نفت را دارد و از ظرفیت خود برای توسعه بیشتر این بخش ها استفاده خواهد کرد.

اولین همایش و نمایشگاه «مدیریت فناورانه فرآورده های دانش بنیان در صنعت نفت» از 22 تا 24 آذرماه در پژوهشگاه نفت برگزار شد. در این همایش و نمایشگاه 3 روزه، 148 شرکت نفت و صنایع وابسته، بانک های بزرگ کشور از جمله بانک صادرات ایران و شرکت های مرتبط، محصولات خود را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این، 80 مقاله سخنرانی و پوستر در بیش از 20 نشست تخصصی برای بررسی چالش ها و فرصت های فناوری در صنعت نفت ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید