همکاری برد پیت و آرونوفسکی در یک فیلم تایید شد


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839263

پیش بینی می شود فیلم «ببر» محصول مشترک شرکت های تولید فیلم برد پیت و دارن آرنوفسکی در جشنواره فیلم کن اکران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، فیلم «ببر» به کارگردانی میروسلاو اسلابوسپیکی در جشنواره کن به نمایش در می آید.

این فیلم با بازی الکساندر اسکارسگارد و دین هیهان تهیه کنندگان قدرتمندی را پشت سر گذاشته است.

اسلابوسپیکی کارگردان اوکراینی که این فیلم را خواهد ساخت، فیلمنامه را خودش بر اساس اقتباسی از جان والیانت از ببر نوشته است. در این فیلم برندگان اسکار امی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران آمریکا به همراه دن دیهان از اوپنهایمر حضور خواهند داشت.

این فیلم که در شرق برفی روسیه در اواخر دهه 1990 واقع شده است، داستان تیمی از مردان به نام تیم ببر را روایت می کند که برای محافظت از ببرهای در معرض خطر در برابر ببرها و شکارچیان چوبی کار می کنند. رهبر تیم وانزین (با بازی اسکارگارد) زمانی که یک شکارچی غیرقانونی را در دفاع از خود کشت، با موضوع کشتن ببر روبرو است و باید بتواند وظیفه خود را ثابت کند. دیهان همچنین نقش یک دانشمند جوان محیط زیست را بازی خواهد کرد که جدیدترین عضو گروه است.

دارن آرنوفسکی با Protozoa و برد پیت با Plan B Entertainment تهیه کنندگان این فیلم هستند.

فیلم قبلی اسلابوسپیکی، قبیله ای، در سال 2014 در مدرسه ناشنوایان و به زبان اشاره اوکراینی بدون زیرنویس ساخته شد.

اسکارسگارد در حال حاضر مشغول بازی در فیلم The North Man به کارگردانی رابرت اگرز است. دیهان همچنین در درام «پله» با بازیگرانی چون کالین فرث، تونی کولت و ژولیت بینوش بازی کرد.

آرونوفسکی از ساخت این فیلم ابراز خرسندی کرد و گفت که مدتی است به عنوان تهیه کننده رویای دو چیز را در سر می پروراند. یکی ساختن این فیلم و دیگری همکاری با نویسنده درخشان میروسلاو اسلابوسپیکی.

این پروژه به عنوان ترکیبی عالی از یک کارگردان جوان با استعداد، یک تیم سازنده عالی، یک تیم بازیگری قوی، محتوای چشمگیر در خدمت یک فیلمنامه اصلی و یک گسترش ماجراجویانه با موضوعی مبتنی بر انسانیت توصیف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید