همکاری ستاره رئال مادرید با نیکول کیدمن و کارداشیان!/عکس

ادواردو کاماویگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، اولین فوتبالیستی شد که در کت واک بالنسیاگا قدم زد. این هافبک 19 ساله در هفته مد پاریس حضور یافت و به تبلیغ این غول مد پرداخت.

همکاری ستاره رئال مادرید با نیکول کیدمن و کارداشیان!/عکس

در این مراسم به غیر از کاماویگا، ستارگان مشهوری مانند نیکول کیدمن، کیم کارداشیان، نائومی کمپبل و دوآ لیپا نیز حضور داشتند. او با یک ژاکت مشکی و یک شلوار گشاد مشکی برای پیاده روی در پایتخت فرانسه ظاهر شد. برند Balenciaga در بین فوتبالیست ها بسیار محبوب است و Camavinga با انتشار ویدیوهای متعدد نشان داد که از حضور در این رویداد بسیار خوشحال است. او همچنین عکسی از هدیه ای که از Balenciaga دریافت کرده را به اشتراک گذاشت.

همکاری ستاره رئال مادرید با نیکول کیدمن و کارداشیان!/عکس

ستاره فرانسوی رئال مادرید علاقه زیادی به مد دارد و آن را در صفحه اینستاگرام خود نشان داد. او مرتباً عکس‌هایی از خود با پوشیدن لباس‌های شیک و نشان دادن حس مد خود به اشتراک می‌گذارد. گوچی، نایک و البته بالنسیاگا برندهای مورد علاقه این قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هستند.

این ستاره جوان تابستان گذشته با 27 میلیون پوند از رن به رئال مادرید پیوست و راهی طولانی را برای رسیدن به برنابئو طی کرده است.

والدین او به دلیل جنگ مجبور به فرار از کنگو شدند و کامائویگا در اردوگاه پناهندگان در آنگولا به دنیا آمد. در دو سالگی به همراه دو برادر و دو خواهرش به فرانسه نقل مکان کرد، اما خانواده‌اش برای اقامت در کشور جدید متحمل رنج‌های زیادی شدند. آنها حتی مجبور شدند یک شب بدون سرپناه بخوابند تا اینکه خدمات اجتماعی به آنها کمک کرد و در نهایت در بریتانی ساکن شدند. همچنین خانه خانوادگی آنها در فرانسه در سال 2013 در آتش سوزی تخریب شد که کاماویگا آن را انگیزه خود برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای می داند.

دیدگاهتان را بنویسید