همیشه در درون طیفی نیست که به اعتماد به نفس اعتقاد داشته باشد/ عموم مردم ایران به موضوع عفاف و حجاب اعتقاد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، محمودلا مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در نشست خبری تشریح و ترویج عفاف و حجاب با حضور خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به دولت سپرده شده است اما ما به کار منفی در این زمینه اعتقادی نداریم.

وی افزود: دشمن جنگ ترکیبی همه جانبه را علیه نظام ایران به راه انداخته است و هر دستگاهی مسئول بخشی از پاسخ به این تهاجم همه جانبه است و قطعا یکی از عوامل بقای ایران در مقابل همه توطئه های دشمن، مردم است. حمایت از رژیم».

الله مرادی تاکید کرد: همین تعداد اندکی از بانوانی که در جامعه به شمار می روند از نسل انقلاب هستند و جزو خانواده های ما هستند و از صمیم قلب به اصول اخلاق و اسلام اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: مردم ایران به اصول حجاب و عفاف معتقد و پایبند هستند و چند درصدی که رهنمودهای فرهنگی را رعایت نمی کنند باید داده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: همان افرادی که روزی با دست خالی در مقابل دشمن جهانی ایستادند، اکنون با سلاح های دست ساز پیشرفته قلب دشمن را هدف قرار می دهند.

وی افزود: البته همیشه در داخل کشور طیفی بوده که از همه چیز از جمله مقابله با دشمن هراس دارند و به مقاومت و خودباوری اعتقادی ندارند.

الله مرادی گفت: رئیس جمهور کشورمان شجاعانه انقلاب اقتصادی را برای نجات مردم از محاصره اقتصادی و فضای فساد و رانت اقتصادی به راه انداخت، اما دشمن بلافاصله سعی کرد مردم را علیه این تصمیم حیاتی برای اقتصاد ایران تحریک کند.

وی در پاسخ به شایعه ای که در فضای مجازی دست به دست می شود مبنی بر اینکه دستور اخراج یک زن بدحجاب از کارش را داده است، گفت: این موضوع اساساً کذب محض است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصلاً چنین اختیاراتی ندارد. “

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: هرکس در راه انقلاب گام بردارد، دشمن او را نابود می کند زیرا به دنبال تفرقه افکنی، ایجاد یأس و بدبینی در نظام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید