همیشه هواداران استقلال و دربی را تماشا می کنم / فوتبال ایران در جام جهانی آمریکا را 2-1 شکست داد


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836709

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همیشه استقلال و دربی را تماشا می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برای هواداران شهرداری گرگان بسیار خوشحالم. در تمام مدت حضورم در ایران، هواداران ما از ما حمایت کردند که قابل مقایسه نبود. خوشحالم که توانستم کاری کنم که آنها احساس قهرمانی کنند.

وی افزود: در چند سالی که در گرگان بودم سال اول به فینال رفتیم اما از نتیجه منصرف شدیم. می خواستم برگردم و به عقب برگردم، این انگیزه من بود. بعد از قهرمانی آنقدر از طرف هواداران انگیزه داشتم که می خواستم آن را تکرار کنم. تمام تلاشم را می کنم که به تیم و شهر گرگان کمک کنم.

این بازیکن آمریکایی در پاسخ به این سوال که در این چند سالی که در ایران هستید شبیه ایرانی ها شده اید و چای و شیرینی دوست دارید، خاطرنشان کرد: من همیشه این خصوصیت صمیمی بودن را داشته ام. من معتقدم وقتی در یک فرهنگ جدید هستید، باید مشتاق مردم و فرهنگ آن کشور باشید. نوشیدنی مورد علاقه من چای است و من عاشق سوپ لوبیا هستم. تقریبا ایرانی شدم، زرشک پلو، کدو سبزی، قیمه و دیزی هم دوست دارم، عاشق انواع کباب هستم.

پنجم در پاسخ به این سوال که دیگر چه ویژگی های ایرانی ها شما را علاقه مند کرد؟ وی گفت: احساس دوستی و خونگرمی ایرانیان قوی است. بازیکنان خارجی زیادی در ایران بودند که آمدند، کارشان را کردند و رفتند، اما من مجذوب فرهنگ ایرانی شدم و با دوستانم خوش گذشت.

بسکتبالیست شهرداری گرگان درباره علاقه مردم ایران و برخورد آنها نیز یادآور شد: خیلی عکس می گیرم و امضا می کنم، این برایم خیلی جذاب است، چون قبلا تجربه داشتم. وقتی مردم از دوستانم خواستند عکس بگیرند، آنها کمتر محلی بودند، اما من مهربان بودم. مردم هم من را دوست دارند، از من تشکر می کنند و اغلب می گویند متشکرم که در گرگان ماندید.

این بسکتبالیست در پاسخ به این سوال که چقدر با مربیان زیادی در شهرداری گرگان کار کردید، گفت: من از مربیان ایرانی چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما مسیر دو طرفه بود. آموختم و آنچه می دانستم گفتم “اولین مربی من باعث شد به لیگ بیایم، دومین مربی من شاهین طبع بود که دوستش دارم، او کمک زیادی به من کرد تا فردی منظم باشم. مهران خاتمی باعث شد من دانش و اطلاعات جمع کنم، این مربی به طور کامل گوش می کند بازیکنان به آنچه می گویند گوش می دهند، اما در نهایت سرمربی تصمیم نهایی را می گیرد، فکر می کنم این کلید موفقیت ما بود.

“باور کنید، این طوری بهتر است. وقتی درگیر فضای مجازی هستم، تمرکزم را روی بسکتبال و چیزهای مهم زندگی از دست می دهم. من نمی توانم به ورزش و خانواده برسم، به همه توصیه می کنم اگر از فضای مجازی پول در نمی آورید روی زندگی خود تمرکز کنید.

بسکتبالیست شهرداری گرگان در مورد پرتاب های سه امتیازی خود گفت: در این زمینه تمرین نمی کنم چون هم استعداد خدادادی است و هم خوش شانس هستم، البته وقتی خانه هستم همیشه با پرتاب تمرین می کنم. بچه ها.”

پتی که طرفدار تیم فوتبال ایران است، گفت: من همیشه دربی را تماشا می کنم اما طرفدار استقلال هستم.

وی همچنین درباره بازی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی تصریح کرد: فکر می کنم این بازی 2 بر یک به سود ایران باشد.

بازیکن گرگانی با اشاره به علاقه خود به تیم میلواکی که بازیکنان ایرانی پتانسیل حضور در NBA را دارند، گفت: سون یکی از آینده دارترین بازیکنانی است که بیشتر از من تلاش می کند. محمد جمشیدی بازیکن مورد علاقه من است، بازیکنان دیگری مثل سعید داورپناه در ذوب آهن بودند که بازیکنان خوبی در ایران هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید