هم افزایی خیرین در اولویت توسعه خدمات برای محرومان است


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913858

محمد مهدوی عملکرد استان های شمالی را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت زیاد در این مناطق و جاده الرضا باید تلاش بیشتری برای خدمت رسانی به زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) و هم افزایی بیشتر شود. از خیرین و آشنایان برای کارهای خیر و آبادانی خدمت به مستضعفین یکی از اولویت هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، در نشست مدیران و دبیران ستادی و اعضای مراکز خادمیاری رضوی در استان های شمالی کیشور، مهم ترین راه های توسعه فعالیت ها و هماهنگی این فعالیت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اولین گردهمایی ادواری مراکز خدمات رسانی رضوی در استان های شمالی کشور به میزبانی مرکز خدمات رسانی رضوی استان مازندران با حضور مهدوی قائم مقام معاونت خدمات رسان رضوی و یعقوبی معاون خادمیاری دبیران و معاونان خادمیاری، معاونان مراکز خدماتی و ستاد دبیرخانه و همچنین ستاد نظارت و نظارت استان. به منظور انتقال تجربه و ایجاد هم افزایی در الگوسازی شبکه خادمیاری در خدمت جامعه در مازندران، گلستان، گیلان برگزار شد.

در این جلسه معاونان و دبیران مراکز خدمات رسانی رضوی به تشریح مهمترین برنامه های اجرایی در یکسال اخیر پرداختند و در خصوص برنامه های آتی صحبت کردند.

معاونت خدمات رسانی رضوی در این جلسه گفت: مراکز استانی به صورت شبانه روزی در شبکه خادمیاری به صورت پیوندی فعالیت می کنند و این شبکه با استفاده از دبیرخانه های مرکز، مجموعه ای از خدمات را در سراسر کشور ارائه می دهد.

مهدوی رسالت استان را در راستای توانمندسازی، اشتغال و حمایت از خانواده های مستضعف ارادتمند امام رئوف و نیازمند خدمت بررسی کرد.

وی عملکرد استان های شمالی را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ظرفیت زیاد در این مناطق و قرار گرفتن در مسیر الرضا باید تلاش بیشتری برای خدمت به مداحان آقا علی بن موسی الرضا(ع) صورت گیرد. ) و هم افزایی بیشتر خیرین و واقفان برای امور خیر و توسعه خدمات، انفاق به نیازمندان یکی از اولویت هاست.

همچنین در این جلسه دستور، ساماندهی و گسترش فعالیت ها، شناسایی و الگوبرداری از فعالیت های نمونه کارکنان، تبادل نظر در مورد برنامه آینده و همچنین روش های نوین برای مشارکت حداکثری ذینفعان در عملکرد مراکز خدماتی رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قرار است این نشست به صورت دوره ای ادامه یابد و مهم ترین موضوعات فعالیت مراکز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید