هندبال بانوان ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی صحبت کرد


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914082

هندبالیست های ایران پس از کسب سهمیه قهرمانی جهان از این موفقیت صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم سنگ آهن بافک که نماینده تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود، موفق شد سه پیروزی مقابل هند، ازبکستان و استرالیا کسب کند و پیش از پایان مرحله مقدماتی جام جهانی ایران. به سهمیه رسید. مطمئن باش

مینا وطن پرست کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از این موفقیت گفت: خیلی خوشحالم که سهمیه جام جهانی را کسب کردم، هدف بزرگی داشتیم و می خواستیم برای دومین بار به جام جهانی صعود کنیم. زمان. خدا را شکر که تمام تیم با هم جمع شدند تا این اتفاق بیفتد. خوشبختانه با همدلی بازیکنان و کمک کادر فنی این اتفاق افتاد و به هدف خود رسیدیم. جا دارد از کادرفنی سنگ آهن بافق و آقای پاکدل رئیس فدراسیون هندبال تشکر کنم. رئیس فدراسیون در آن سال ها از هندبال بانوان حمایت کرد و امروز نتیجه آن را می بینیم.

هانیه کریمی دیگر ملی پوش کشورمان گفت: در سومین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا استرالیا را شکست دادیم و با سه برد متوالی از گروه خود صعود کردیم. هنوز یک بازی تا پایان داریم اما تا اینجای کار به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرده ایم و برای دومین بار سهمیه جهانی را کسب کرده ایم. تیم ملی امسال با حمایت باشگاه سنگ آهن بافق اعزام شد. امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانیم به پیروزی های خود ادامه دهیم و باز هم نتایج خوبی کسب کنیم تا بتوانیم یک مدال زیبای دیگر کسب کنیم.

خدیجه قانع مربی تیم هندبال بانوان گفت: به جامعه هندبال به ویژه بانوانی که در دو سال اخیر روند صعودی را طی کرده اند تبریک می گویم. امیدوارم این روند در رده سنی نوجوانان و جوانان ادامه داشته باشد و هر سه تیم دوباره بین المللی شوند.

مریم فخری مربی تیم ملی بانوان گفت: امروز در سومین بازی به مصاف استرالیا رفتیم و پس از دو پیروزی متوالی در یک بازی روان و منطقی موفق شدیم با اختلاف امتیاز را به نفع خود تمام کنیم. به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت و برای دومین بار سهمیه جام جهانی را کسب کرد. جا دارد از باشگاه سنگ آهن بافق تشکر کنم که با حمایت آنها تیم ملی توانست در این مسابقات شرکت کند و انشاالله بتوانیم تا پایان این مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

آرزو محمدی دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان گفت: خدا را شکر توانستیم در دیدار امروز مقابل استرالیا پیروز شویم و برای دومین بار به جام جهانی صعود کنیم. بازیکنان خیلی خوب بودند، ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و با اختلاف بازی را ببریم.

مبینا حسن نژاد بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: با یاری خداوند، برنامه ریزی کادر فنی و کمک بازیکنان توانستیم در دیدار امروز مقابل استرالیا با اختلاف به برتری دست پیدا کنیم و به قله صعود کنیم. چهار تیم در آسیا.» همچنین توانستیم برای دومین بار سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید